KAMU YANG SUKA SAYA

09 November 2011

Model Terbaru Mitsubishi

Nak jadi model kereta terbaru Mitsubishi? hehehehehe..gimik je tu..

Masa jenjalan kat One Utama ritu..ada test drive kereta terbaru Mitsubishi MIEV (Mitsubishi Innovative Electric Vehichle). Sangat Comel. Sangat Cute. Tapi belum ada dipasaran lagi.
Nilah dia..kete comel itu. Cool kan? Kaler merah pulak tu..gerammm...
Jom! test naik...
Tulah model untuk Mitsubishi Miev...hehehehehe..

Dan kamipun mencuba kereta-kereta yang lain...
Habih lunyai kereta tu dikerjakan dek 2 orang teruna ni..buat macam kereta sendiri ye..





Nak jadi model jugak boleh? Ada ke model kereta pakai tudung??

Harga kereta jenama Mitsubishi ..anda semua tahukan. Tak dapat beli..tengok + pegang-pegang pun jadilah.

Alin Marlini : pernah berangan nak pakai Mitsubishi Evolution. Pergghh!!!! selera besar.. 

4 ulasan:

miloais berkata...

cun beb!

kereta dan jugak model yg pakai tudung merah tu!
hiks

ibunaznoy berkata...

wah cun keta sama cun ngan model2nya..

eni osman berkata...

wah ada gaya...ada gaya....:)

ziana berkata...

Tak tau harga dia berapa...sbbb tak mampuuuuuu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...