KAMU YANG SUKA SAYA

22 November 2011

Bila Harimau Muda Mengaummm!!!!!

Gollllllllllll!!!!!!

Saya bukanlah dikalangan peminat fanatik bola.

Bila time final jek layan.

Malam tadi memang rasa bangga gilalah....Harimau Muda mengaummm.....aummm.....

Masih tidak faham..apalah yang didengkikan rakyat Indonesia kepada Malaysia nie...mungkin cuma segelintir sahaja yang mempunyai perasaan demikian. Mereka yang cetek ilmu pengetahuannya. 

Apapun syabas pasukan Malaysia. terharu bila dengar lagu Negaraku berkumandang.

Apa yang pasti..kalau tak suka jangan tunjuk sangat perasaan tak suka itu. Redhakan ajer kemenangan Malaysia.


17 ulasan:

.: iEyLa :. berkata...

huhu..sakit tekak x hilang lagi nih... :p

:: Mrs.Eady :: berkata...

tahniah harimau muda!!

mizzkechique berkata...

mmg sgt bangga!!! yeah..

miloais berkata...

kebanyakan blog pasal bola - tetiba iols rasa meyong dah nak layan cerita bola...
ehehehe

shah berkata...

Tengok ke malam tadi?

EmpayarUtama berkata...

Saya pun :)

adarnadzmie berkata...

betul tu alin...kalah menang adat pertandingan...hehe..apapun syabas buat skuad bola sepak malaysia...hehe

aanie berkata...

yeay...bangga!!

ziana berkata...

Biasala Lin, tak semua apa kita buat org suka..Jgn kita jadi tak bertamadun..Coolllll

makdara TERdiva berkata...

mula2 takmo layan..tp bila jiran2 histeria..terus on tv tengok sampai abis..tak sia2 tengok..:D

munna berkata...

munna pun terjebak semalam...syabas buat team malaysia

eMMe berkata...

sapa pun gitu, tak la fanatik sgt
sebab lawan dgn INA kan..... kite tau kenapa n sebabnya kite nak tgk 'perangai' dowang yg melampau sgt n buat kite kurang disenangi mereka, geram tau! berbaloi la Malaysia dah baham garuda habis2an, syukur!!!

CikguShikin berkata...

Saya pun sama..walaupun tak minat bola tapi semangat patriotik tu menyebabkan nak jugak tengok dan sama2 menjerit "GOLLLLL!"

Pondok Usang berkata...

tunguu malaysia menang worldcup pula..

CNK berkata...

semangat satu suara!!! ayuh kita laungkan bersama-sama...

http://pelangichanteque.blogspot.com/2011/11/sepakan-penalti-malaysia-4-3-indonesia.html

Dalila Hamid berkata...

tgok... syabat... bbga tgok mreka main

Chenta Eyfa Najibrz berkata...

Terbaeeeekkkk Harimau Malaya

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...