KAMU YANG SUKA SAYA

12 Oktober 2011

WISHLIST 2012 : OVEN

Bila dah ujung-ujung tahun nie..mulalah berangan-angan menyusun wishlist next year.

Tidak seperti wishlist 2011..wishlist saya hanya berdoa agar Firhan Qayyum pulih seperti sediakala. Walaupun masih belum benar-benar pulih tapi dia menunjukan progres yang baik. Mama terima adik seadanya.

Dan untuk wishlist 2012, saya akan pastikan ianya tercapai. InsyaAllah.

Wishlist pertama saya adalah :

 

Nampak? ^_^
Sudah lama menjadi idaman kalbu. Supaya kek & biskut serta sedara mara dorang ni lebih gebu & sedap.

Sudah usher-usher di Kedai Kee Huat 
Sudah tahu harga. Not bad.
Sedang giat ligan amik tempahan.
Mudah-mudahan tercapai. Amin.

14 ulasan:

*SiRibenMerah berkata...

semoga tercapai hajat di hati...

.: iEyLa :. berkata...

moga wishlist akk tercapai..amin...
and hope adik sehat selalu.. ;)

adarnadzmie berkata...

alin leh la wat biness kuih raya tahun depan yer...hehe

kasihredha berkata...

semoga apa yg diidamkan tercapai...amin .

Ya ALya berkata...

amin....ya doakan.....

Niena Pengembara Ilahi berkata...

semoga dpt apa yg diinginkan..nanti leh wat kek bnyak2 kasi sini skit :D

EnY YuSniZaR berkata...

wAAA... mahal tak oven besar mcm ni??

SYANI berkata...

Ini wishlist saya tahun 2011. Sampai sekarang belum dapat lagi.. Tunggu bonus..hehehe

ziana berkata...

Akak nyer baru rosak...Agak canggih dan mahal..blh buat semua benda tapi hampehhhh..dah la hadiah masa anniversary..BTW semoga tercapai hasrat

Yan berkata...

good Luck Alin..mudah2an cepat tercapai.. wishlist akak cuma nak travel je..hee

munna berkata...

semoga tercapai hajat Alin nanti...

alin berkata...

boleh berniaga la kak alin pasni ye..:)

eni osman berkata...

moga dapat cepat wishlist alin tu...maka akan bertambah meriahlah dapur alin nanti...dan bertambah bersemangat ambik tempahan...:)

abah khalisha berkata...

leh wat bisnes baik ni

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...