KAMU YANG SUKA SAYA

12 Oktober 2011

Meet Bloggers

Assalamualaikum...

Rasanya sayalah orang terakhir buat entri ni...hehehehehe..saje jek simpan-simpan dulu..

2 minggu lepas saya telah dipelawa oleh Kak Yan yang comel ke rumahnya. Ada makan-makan katanya. Ramai jugak bloggers yang dipelawa. Saya sangat berbesar hati dengan jemputan itu. Terus set date ngan Encik Suami. Bila dia tanya nak kemana? Saya jawab rumah kawan..sehinggalah pada masa tersebut baru saya bagi tau..rumah siapa yang akan kami. Dia ok jek...

Hati berdebar-debar sebenarnya. Ini kali kedua saya jumpa blogger. Saya akui..memang saya malu. Tapi disebabkan kalah dengan keramahan Kak Yan..saya terus jadi tak malu. Ngeh!
Dan lagi saya suka..seorang lagi blogger yang memang saya suka jenguk sebab dia suka melancong. Best sangat. Tak lain dan tak bukan...Kak Leez. Suka tengok mata dia. Cantik! Kak Leez.....Alin masih menunggu gambar kita berdua...
 
Selain Kak Leez, saya dapat berkenalan dengan 2 orang lagi blogger. Dr Hanie & Ati Masrif. 2 orang ni best jugak. Saya tidak pernah mengikuti blog Dr Hanie..tapi blog Ati Masrif memang saya menjadi followernya. Lepas ni hari-hari saya akan jenguk blog dorang. Best.                    



possing dari kami makdara..dari kiri tulah Ati Masrif, Kak Yan, Dr Hanie
saya Alin Marlini..^_^

Harap-harap selepas ini akan berjumpa lagi.

11 ulasan:

.: iEyLa :. berkata...

wahh..chumel2... ;)

mamaNoriz berkata...

bestnye ada geng blogger sekepala :)

abah khalisha berkata...

mak dara semua ni..hehehe

adarnadzmie berkata...

sonokkan klu dpt kumpul reramai blogger mcm ni... hehe.. meriahhh...

CIK JATT berkata...

wah. bestnya dapat jumpa geng blogger. saya tak pernah jumpa pun lagi

h4ni3 berkata...

hehe..
mata k.ati dok pandang mana la tu ;)

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine berkata...

wah best nye kak dapat jmpe member2 blogger... mesti banyak benda nak cerita mase jmpe tu kn :)

Eera Shera berkata...

syok la dapat berkumpul dgn rakan blogger.bestnye..

Leez M. Saaid berkata...

hehehe...nak tergelak kak leez baca pasal mata tu...tu mata tipu dear!!
tunggu yea gambar tu....kena habiskan satu persatu entry...byk sangat...
anyway...thanks meeting u dear...nanti kita jumpa lagi yea...alin nampak comel in person.

Ati Masrif berkata...

awatlah mak dara yang belakang
tu pandang tempat lain..heee
ooo...byk kamera ye...

glamer gitu :)

~najwa~ berkata...

walau x pernah kenal, tapi bila dah lama follow blog, otomatik rasa macam dah kenal lama, kan...


bila pulak la nak jumpa alin..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...