KAMU YANG SUKA SAYA

04 Oktober 2011

Majlis Bertandang ke Kg Api-Api, Pontian

Actually..majlis bertandang ni 2 bulan selepas di rumah kami. Yelah..memandangkan adik bongsu saya kahwin dah dekat puasa..majlis bertandang buat lepas raya plak.

Memang excited sebab selalunya sepupu-sepupu saya dapat orang dekat-dekat jek. Tak dapatlah merasa menghantar jejauh sikit. Kali ni dapat adik ipar jauh. Syoklah!




Ni jelah gambar yang ada dalam simpanan saya. Yang selebihnya mungkin dengan Encik Photographer.

12 ulasan:

.: iEyLa :. berkata...

nape xpakai tema purple kak??kan lg cun..hikhik

AmOy zEt berkata...

cantek baju awak,,,tapi nak tanye,,pengantin tuh amek bridal pontian ke? =)

mamaNoriz berkata...

kampung sya dekat2 situ gak,
dan tak sangka lak ada homestay sana...hehehe

~najwa~ berkata...

alin juga yang comel, hihihi

Alin Marlini berkata...

Ieyla : Kak Alin tersilap kaler..buta warna..nak beli purple terbeli maroon..

Amoy : Make up frm POntian, baju from sg buloh

Mama Noriz : kan dah ckp..mesti org Johor tak tau punyer..sama ngan adik ipar saya..

Najwa : mata terkebil2..malu aiii...hehehe

Yan berkata...

mana tau nanti2 boleh beraya ke pontian.singgah umah mak abah akak.

kasihredha berkata...

alin nampak mcm pengantin ..cantik.

bdk johor berkata...

yeahh Alin!! selamat datang ke Johor! hehe.
amacam..? Johor ok tak?

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ berkata...

cantek nye pengantin... :)

Zareene Saifuddin berkata...

alin, cantiklah tudung alin & adik tengah.. baju adik tengah pon cantik... and baju pengantin pon cantek... ai like...

Ati Masrif berkata...

cantik warna baju pengantin tu
berseri-seri


p/s: baru kita perasan
muka alin hampir serupa
dgn kawan dlm fb...ce cari
nama 'teh tarik' nanti bgtau
serupa tak ok....:)

mummy_ayu berkata...

cantik gabungan purple & biru tu...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...