KAMU YANG SUKA SAYA

14 Oktober 2011

Jumpa Blogger Kak Leez..

Assalamualaikum....

Hati berbunga-bunga sebab malam tadi Kak Leez dah tag gambar kami masa kat rumah Kak Yan. Dan pagi ini tak sabar-sabar nak buat entri ni...

Kak Leez jadi malu plak bila saya cakap saya suka mata dia. Memang saya tau mata dia tipu..sebab pakai lens tapi memang cantik..hehehehehe...


Saya dan Kak Yan :) Sila lihat peti ais dia....banyak koleksi FM. Best!
 
Saya dan Kak Leez ^_^  pun peminat tegar FM.

Dua-dua peramah. Macam dah kenal lama plak. Saya ni pulak..kalau orang tu peramah..saya terlebih peramahlah...hehehehehehe...tapi kalau orang tu diam jek..saya pun terlebih-lebih diam. Speechless. Malu.hehehehehe..

Insyaallah..satu hari kita jumpa lagi ek.

Alin Marlini : memang tak pandai amik gambar sambil nampak gigi. Buruk...hehehehehe..

13 ulasan:

.: iEyLa :. berkata...

wahh..dah mcm retis dah ni kak..hikhik

nyanyisunyi berkata...

seronok ye jumpa member blogger..
akak pun sama kalau ambil gambar tk suka tjuk gg..hehhehe..mcm sengih dibuat2 je..

ღ pink velvet ღ berkata...

chanteqnyer bdn ... menjelez tgk ... dah mcm body anak dara, hehe~

~najwa~ berkata...

alin,tak payah nampak gigi, senyum macam tu pun dah comel apa... (^.^)

h4ni3 berkata...

ha'ah..
mata k.leez mmg cantik :))

kakchik@ella berkata...

Arlin, bila nak pindah SU? blh kita 'dating'. Hihi.

kakcik berkata...

Sayang kita tak sempat berjumpa pada malam tu. Nanti datanglah untuk berjumpa pada 23hb ni, ya? :)

munna berkata...

bestkan Alin klu dpt jumpa blogger.... klu munna turun Sogo mesti bagitau Alin...manatau boleh jumpa

ibuintan berkata...

semua ayu jelita ... mesti banyak cerita bila dah jumpa gitu kan... bestnya

kasihredha berkata...

akak pun suka fm
leez memang cantik

Leez M. Saaid berkata...

ehem...ehemm
mcm kenal jer gambar tu...cilok eh?
hehehe...acah jer..

hehehe..malu i tau.
best jadi blogger ni....bertambah kawan2 dari serata mesia.

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine berkata...

wah.. abis la.. golongan2 "veteren" bile dah berkumpul.. mesti banyak cerita kan.. hahahaha

Yan berkata...

alamakkk terlepas N3 ni lah..

anyway nice knowing and meeting u.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...