KAMU YANG SUKA SAYA

06 September 2011

Alamak! Adik dah rongaklah!!!

Ini kisah beberapa hari sebelum Raya. Puas dipertahankan akhirnya tumpas jua.

Gigi Qayyum lambat patah berbanding kakak Balqis. Balqis dulu umur 5 tahun dah banyak hilang gigi.

Actually..gigi Qayyum memang dah goyang-goyang tapi saya selalu pesan kat dia jaga gigi tu elok-elok. Jangan makan benda-benda keras. Nanti raya adik takde gigi plak.. tak encem nanti.Dah berjaga-jaga pun akhirnya terhantuk lutut sendiri..patah jua akhirnya. Bila tersengih nampaklah gigi rongak...

Beraya dengan gigi rongaklah dia. Saya siap pesan..kalau bergambar senyum je tau..jangan sengih lebar-lebar nanti nampak gigi rongak.

Alin Marlini : Gambar Raya? Pelan-pelan saya update ek! 
Selamat Hari Raya dari Firhan Qayyum.

7 ulasan:

.: iEyLa :. berkata...

alolo..comeynye xde gigi..hehe
xsabo tggu pix raye plak nih..hehe

ziana berkata...

Cepatla Lin gambar mana? Tak sabar ni..Mesti Kiut punyala..

Rozali berkata...

Assalamualaikum Alin

gigi rogak pun masih encem..he he

Wassalam

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine berkata...

walaupon gigi rongak.. still comel lagi kan anak akk tu... btw.. selamat hari raya maaf zahir batin kak :)

adarnadzmie berkata...

masih hensem tu walau tak der gigi.. hehe..

noornazuha berkata...

macam anak saudara saya Alin..dah rongak,gigi 2 batang yang depan dah hilang..nak senyum masa raya pun x bole..hehehe

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ berkata...

nak pic raye... heee...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...