KAMU YANG SUKA SAYA

12 Julai 2011

Tuan Rumah Tak Sihat

Salam semua..

Saya tahu pasti ada yang dah rasa boring, bosan, hampeh, hampas, benci, nyampah setiap kali jejak blog yang comei ini kan? Sila jawab dengan jujurnya..Sebab tiada entri yang baru...balik-balik kisah hari Ahad dia jek...

Tuan rumah tidak berapa sihat. Demam + selsema + batuk..satu penyakit yang paling tidak disukai saya. Biar saya senggugut tapi janganlah penyakit 3 serangkai ni yang datang..

Bila tidak sihat..korang mesti faham perasaan saya kan? Sila maafkan saya. Janganlah korang terus tidak menjenguk saya ye....

Doakan saya cepat sembuh ye...

9 ulasan:

ibh berkata...

Ooo..tak sihat rupanya..Rehat cukup2..Tak payah pening2 pala fikir mcm2 ya..Tak sehat kena duk rehat banyak2...Hope cepat sembuhya..

- dieyana - berkata...

mana ada nyampah....hehhehe, menunggu dgn sabar entri2 baru.... moga cepat sembuh ya!

eni osman berkata...

moga cepat sembuh ya...musim kut...anak kak eni pun baru kena campak la pulak....susah hati terpaksa pnteng sek...upsr tak lama lagi....

ziana berkata...

Tak der makna nak nyampah..dok umah diam-diam..minak mc kat dr Najwa 1 minggu

salwaismail berkata...

semoga cepat sihat! :D
http://salwaismail.blogspot.com

~najwa~ berkata...

get well soon~

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ berkata...

xnyampah..
rindu kot...
hik2...
makan ubat n rehat k akak...

kakchik@ella berkata...

KC pun tak sehat gak Arlin. Selsema.

Alin Marlini berkata...

IBH : mekacih

Dieyana : hehehehe...sabar ek

Kak Eni : musim demam kak..

Kak Ziana : Dr Najwa jauhlah kak..

Salwa : thank salwa

Najwa : sib baik dr najwa jauh..heheh

Ceroi : hehehe...

KC : samalah kita MC kak

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...