KAMU YANG SUKA SAYA

12 Jun 2011

 
Sometimes we need "Orang Gaji" kan?

9 ulasan:

Nadia Mashuri berkata...

hehee..
bila keadaan dah tak terkawal..
mmg sgt2 need "org gaji"

syiela berkata...

Bila buat kerja sampai x mng tgn mmg terpikir nk pkai maid je

Yan berkata...

me too..huuu..hu.... i need my maid now..

Ayen... berkata...

hehehe....biaselaa tu nak2 lagi klu ada anak kecik.

kasihredha berkata...

ye..."kadang2 "jer...waaktu penat.
Tapi perasaan lebih "tenang" kalau tak de :)

bunga berkata...

lau xterkawal sanagt ambik jer org gaji..

ziana berkata...

Itula..maslahnyer satgi ambik asyik kita jugak kena buat kerja or worst come to worst lariiiiiii!!!! Mampus Lin...kah!Kah

munna berkata...

kadang bila terdesak mmg nak sgt org gaji...tapi x mampu lagi....

Sofya berkata...

bila rasa letih sgt mmg pk nak ada maid tapi..
kalau semua maid yg buat kita plak nak wat apa..
ada hikmah kot..kalau tak mesti dah gemuk asyik dok saja..he3 4 me la..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...