KAMU YANG SUKA SAYA

15 Jun 2011

Hari Pertama Qayyum Sekolah

Orang lain dah dekat 1/2 tahun pergi sekolah tapi anak saya Firhan Qayyum baru jek semalam memulakan sessi persekolahan Tahun 1 di Sekolah Kebangsaan Sungai Pelong.

Saya rasa debaran hati saya lagi kencang dari debaran hati anak saya Qayyum. Biasalah..Mama dia memang selalu over kan..Tut!!

Siapa yang tidak rasa excited kan..dengan keadaan Qayyum macam tu..saya patut rasa berdebar. Tapi saya bangga dengan dia..seperti yang umum tahu..Qayyum memang seorang yang kuat semangat. Mudah-mudahan Allah permudahkan pembelajaran Qayyum. Moga-moga Allah terangkan hati Qayyum agar dapat lawan kepandaian kawan-kawan yang lain. Amin.

Beg baru dibeli. Nak beg Ben 10 tapi beroda. Follow jek janji pi sekolah. Tapi Qayyum masih tidak boleh berkasut lagi..terpaksa pakai kasut Crocs kaler merah..hehehehe..

 Kasih kakak pada adik. Sanggup ponteng KAFA semata-mata excited cam Mama dia jugak..nak tengok adik pi sekolah.
Chenta hati saya. Paling dalam lubuk hati saya..sewaktu Qayyum mahu melangkah ke kelas..saya rasa macam nak menangis. Rasa rindu pada Qayyum. Rasa nak duduk dalam kelas tu jugak. Boleh?Gilak Mama kamu nih!

Balik dari sekolah..Qayyum terus mintak susu botol + bantal busuk. Rindu katanya.

14 ulasan:

♥Mrs.Eady♥ berkata...

alamak tak sabar nyer nk rase mcm ni :)

SweetLikeWhat berkata...

alolo comelnye.. :D

mimie saie nie berkata...

mimie ibu n kak penyayang la mcm nie.. harap2 qayyum dpt sesuaikan diri cepatkn .. :)

kakchik@ella berkata...

Hrp2 Qayyum kuat.

Nadia Mashuri berkata...

teringat pulak masa pertama kali pergi sekolah dulu..

Farra Dhelina berkata...

tak sbr nk tgu nak masuk sek hehe..

kasihredha berkata...

hahaha
rindu kat susu & bantal busyuk ye qayyum...
semoga qayyum mjadi anak yg pintar dan mbanggakan ibu & ayah :)

Rozali berkata...

Assalamualaikum Alin

moga qayyum dipermudahkan utk menerima ilmu

Wassalam

zanafahmi berkata...

assalam Alin, boleh akak tau kenapa Qayyum lewat sekolah? Maaf la kalau akak ketinggalan....
Naluri ibu memang begitu, senantiasa bimbang keselamatan anaknya, mcm akak.

Alin Marlini berkata...

Mrs Eady : one day..:)

Alin Marlini berkata...

SweetLikeWhat : memang comel

Mimie : i'allah

Kak Chik : 2 hr pegi sekolah dah mengeluh lenguh kaki

Nadia : hehehehe..mau pegi sekolah lagi?

Farah : sila sabar..mesti byk ragam nanti..

Kak Kasih : thanks kak..moga2..

Atuk : mekacih..

Kak Zana : bln 11 thn lps Qayyum x-cident..masuk besi ..kena simen..skung baru blh jalan..tu yg boleh pegi sekolah

munna berkata...

alhamdulillah....insyaALLAH Qayyum boleh kejar sesi pembelajaran tu nanti...

aneesz berkata...

hehe...comelnye...balik skola die cari bntal busuk pulak eh.... :)

Sofya berkata...

alhamdulillah Qayyum dah boleh bersekolah kembali..
belajar elok2 tau..
Jadi budak yg baik dan bijak k..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...