KAMU YANG SUKA SAYA

26 Mei 2011

House Warming Azie Maziah

Assalamualaikum semua. Harap-harap semua sihat belaka ye...sori kurang update sekarang. Bos-bos ni asyik pasang mata-mata dok intai aku buat keje ke idak pulak sekarang ni....Jangan lupa up sikit gaji saya ye bossss....lamer menunggu ni....

2 minggu lepas adik tengah aku buat kenduri rumah baru + birthday anak kedua dia Khalif Danial yang jatuh 16 Mei. Dari jumaat malam, kami dah bertandang rumah dia kat Bangi. Memang sejak direnovate..kami tak pernah pi jenguk lagi.

Patutnya aku yang buat kenduri rumah baru dulu....tapi disebabkan beberapa perkara yang tidak dapat dielakkan...kenalah ditangguhkan dulu. Nanti boleh jemput Kak Chik @ Ella & Shida. Yang lain jugak jangan risau...Kak Chik @ Ella & Shida ni duduk sama tempat umah aku kat Saujana Utama Sungai Buloh...dorang compulsary kena datanglah...hehehehe...

Memang cantik umah adik tengah aku ni. Dia beli corner lot..siap renovate lagi..nampak luas. Sangat suker. Tapi tetap bersyukur ngan rumah yang ada sekarang ni...

Mula-mula tunjuk tuan rumah dulu ye..nilah Adik Tengah aku. Maziah a.k.a Azie Maziah. Husband dia takder dalam gambar sebab sibuk layan tetamu. Yang kiri anak pertama Khalish Danish dan yang kanan Khalif Danial.

Tema kenduri : Merah + Hitam


Aku perkenalkan makcik-makcik aku yang "very de vouuge". Makcik-makcik sangat disayangi.


Hai! Nama saya Khalif Danial. Umur saya 2 tahun. Saya sedih sangat sebab tahun ni Mamalong saya taknak buat kek befday untuk saya macam tahun lepas. Ngeh!Ngeh! Sori sayang Mamalong...tahun ni manyak bizi..tahun depanlah pulak ek..


Lepas tiup lilin..acara bersama Encik Clown pulak. Sangat sporting Encik Clown nie...dia layan jek kepala sepupu aku yang memang giler2 berpossing nih..Semua di atas adalah sepupu dan anak sedara aku...


Mamalong yang interpreme ngan Encik Clown..Mamalong selalu begitu...gilerrr glamerr...

 Lagi possing bersama sepupu sepapat..kesian Encik Clown..bukan jek kena buat lawak jenaka tapi kena paksa berpossing ngan kami jek..ki..ki..ki..


Aku bersama hero-hero Merah. Nama jejaka yang tengah itu Angah..anak belaan mak aku..hehehehe..anak angkat. Yang sebelah Angah pulak..anak sedara saya, Azlan.


Kami bersama Kak Alin..sedara gak nie. dia pun gilerr glamerr gak..hihihi..


Satu-satunya member kami, Arifa dari HSK datang. Actually, adik tengah aku pernah satu kerja ngan aku dulu kat HSK. Mekacih kerana sudi datang ye pah..

 Selepas terkinja-kinja berpossing ngan tetamu dan Encik Clown, kami gilerr possing kat taman pulak...lihat jek 2 orang jejaka tampan tu..asyik membincangkan hal orang lelaki agaknya.





Ya! kredit pada si tukang photographer yang ditempah khas. Ada 2 orang...Eika Zalikha dan Yus..hehehehe..itulah kelebihan bila ada dalam keluarga yang pandai mengambil gambar. Bukan gambar tuan rumah yang banyak..tapi gambar kakak dan adik bongsu + sedara-mara tuan rumah yang berlebih-lebih pulak...hihihihi..


7 ulasan:

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine berkata...

wah bestny ade function cam ni.. siap jemput badut lagi.. hehehe

cemomoi berkata...

epi befday moga jadi anak yang soleh kelak

Sofya berkata...

bestnya party camni..
happy ja tengok..
semoga bahagia selalu

munna berkata...

HAPPENNING YE... CANTIK JE TG THEME MERAH MENYALA..

BERJIRAN DGN KAKCHIK ELLA RUPANYA ALIN YE...

ziana berkata...

Abis la Lin ooi Makcik tu..Makeup umah mesti tak ingat neh.. Ambikkan gambo dapur dia..Akak tengah nak cari gambo dapur kot-kot berkenan...

ieda berkata...

merah itam .. cantik ! :)

bunga berkata...

alaihai..ciap bertema merah g tu..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...