KAMU YANG SUKA SAYA

26 April 2011

Rahsia Kekal Tegak!!!!

"Fuiyoooo.........tegaknya!!!!"

Aku dah biasa dapat teguran camtu..bila ditegur begitu aku & Encik Suami senyum jek..
Dari kecik sampai ke besar asal keluar jek mesti nak tegak..lepas mandi jek mesti tegak..
Ada yang tanya apa rahsia kekal tegak??
Sambil senyum aku jawab..
"gunalah styling gel"kikikikikiki...
 
Nilah rupernyer styling gel...mesti dalam hati korang ingat entri aku kuning kan..kah!kah!kah!Sila ketawa.
Sebenarnya..ni gel rambut Qayyum. Memang dari baby lagi..ktaorang laki bini dok excited memacakkan rambut hero kami nan satu itu.

Ada yang tanya guna gel rambut apa? Takkanlah..nak guna gel rambut babah kot...mana boleh nanti rosak rambut plak.

Selalunya aku guna brand Carrie Junior..tapi lately susah sangat nak dapat stok..puas cari kat Econsave, The Store, Sogo, Giant, tesco, Guardian...semua dah takder stok.
Hari tu, jalan-jalan sambil beli kasut alice suede idaman aku di Crocs One Utama..aku jumpa gel rambut Ben10 kesukaan Qayyum kat Guardian. Apalagi..borong sampai 6 botol. Giler betul.
 
Jadi...inilah rahsia rambut Qayyum kekal tegak!!!


11 ulasan:

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine berkata...

ingat kan tegak ape la... hahaha... xpasal2 otak dh kuning...

hehe.. rambut pacak la.. stylo :)

kasihredha berkata...

Ingatkan apa tadi...hihi
budak2 skrg memang suka Ben 10 kan alin :)

Rozali berkata...

Assalamualaikum Alin

Wahhhh....Qayyum mengikut fesen terkini

Wassalam

mummy_ayu berkata...

ayu pun selalu guna gel mcm nie untuk rambut Ian..tapi selalu guna yg spiderman tu...

Bulan berkata...

hensem qayyum kak alin.eheee

kak ziana berkata...

Luqman pakai mandian dia jer..yg ni akak tak bagi..takut rosak rambut kononnyer..pastu nanti satu lagi Luqman akan jawab..ish rambut mcm Bad Guy..if rambut tegak la

Yan berkata...

ANak akak yg no dua tu suka cam ni.. berangan je dia..

Alin Marlini berkata...

Top : kekekekeke..suka ek...
Kak Kasih : Qayyum mmg giler BEn10
Abg Rozali : mama yg yg touchup...hehehe

Sofya berkata...

Ben 10 tu... kalau Rafiq nampak n3 ni sahih kena keluar p cari ni... he3

Alin Marlini berkata...

Mummy Ayu : yg spiderman tu susah nak cari..

Bulan : mekacih bulan..

Kak Ziana : Sekarang ni tak guna selalu..guna time kuar jek

Kak Yan : budak2 mmg suka stylo

Sofya : Pi cari kat Guardian

Ajeyy Rawk berkata...

assalamualaikum ..
wahaha .. memang pacak rr .. hehe :)

p/s : check my latest entry :) :

5 Sebab Kenape matapelajaran sejarah membosankan !

Gempar !! Pocong melompat di KB Mall !

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...