KAMU YANG SUKA SAYA

15 Mac 2011

Melaka #3

Lepas breakfast...kami terus keluar..chek out kol 12 nanti..pagi ni leh singgah menyinggah jap.


Kunun-kunun nak pergi ke rumah kampung-kampung malam tadi..tapi tak jumpa jalan plak..masa dah time..kami jalan-jalan sekitar Bandar Hilir lagi...lepak-lepak..minum-minum..ketip gambar yang memang acara wajib..^_^..

Tempat lepak pertama kami Bangunan Stadthuys. Cam tau-tau jek bajuku samer konsep..hehehe.. 


Kami 3 beradik....yang memang suker berpossing...
Bergambar kat kapal terbang..situkang ketip gambar adalah Danish...
Kami hanya berpossing jek kat sekitar Keretapi, Kapal Terbang, Muzium..tak sempat tak jenguk-jenguk ke dalam. Paham-paham jelah bawak bebudakkan..silap-silap mak bapak budak pun jadi meroyan...

Alih-alih...nak tunjuk meriam kat bebudak ni kat Kota A'Famosa pun tak jadi..sebab dah masing-masing dah capek + lapar.
Selamat tinggal Bandar Hilir..

Kami ke Taman Buaya Melaka plak..aku ngan Mak tak masukpun. Mak sudah penat mau berjalan. Kitaorang lepak2 jek kat luar Taman Buaya Melaka tu. Dah habih merayap..lebih kurang kol 4 pm, kami keluar dari Melaka.

Selamat tinggal Melaka. Banyak tempat lagi yang kami tak singgah sebenarnya..dah main redah jek..InsyaAllah...aku akan ke sini lagi..tapi tak tau berapa tahun lagi...

Sesaper blogger Melaka yang sanggup tanggung penginapan aku sekeluarga..sila bagitau ek..:)



Dan lagi Cinta Hatiku.....^_^



5 ulasan:

♥ Mrs.Eady ♥ berkata...

lame tak pg melaka :)

topimagine berkata...

terima kasih datang ke melaka bandaraya warisan dunia.. ada masa datang la kembali ye.. melawat melaka bererti melawat malaysia :) (nk jd duta melaka jap .. hehe )

yg_indah berkata...

pin no1: 'fei mau' kelemasan.

tims berkata...

wah bestnya jln2 melaka..
anyway saya folo sini jom singgah n folow sya..
http://fatimahsahak.blogspot.com

Alin Marlini berkata...

Mrs Eady : Tak puas sbnrnye pi san..mau kesana lagi..

Top : amboi..top promote nmpk..bagus..syok ke sana..lepas ni mau kesana..top tunggu tau...

Yang Indah : kui..kui..kui..jeles ker?

Tims : Sdh jenguk kamu...mekacih

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...