KAMU YANG SUKA SAYA

15 Mac 2011

Bila Qayyum Mintak iPad

Anak bujang aku yang sorang ni memang citarasa tinggi. 

Satu hari dirumahku...

"Mama..nanti tolong belikan adik iPad cam Pakngah ni tau??"

Mama jadi terpana sekejap. Hightaste betul anak teruna aku ni..

Tengoklah tu...camnerlah dia nak sangat iPad tu..leh main game puas-puas. Dah tak layan PSP dia dah....

Sabarlah wahai anakku Firhan Qayyum...ada rezeki Mama ngan Babah belikan idaman kalbu adik ye...

9 ulasan:

Qaseeh Tolia berkata...

Akak pun ingat nak belikan Luqman jugak.Tapi adik akak kata ia melekakan..So jadi slow la skit tahap kehendaknyer..Apapun terpulang bagaimana kita menanganinyer....

topimagine berkata...

huhuhu.... hightaste gak ek bdk kecik ne.. men order je.. uhuhuhu

kakchik@ella berkata...

Wah .. kecik2 da tau apa itu Ipad. Kagum lah. Hihi

Nieza Ishak berkata...

woohooooooooo ...

ipad 2dah keluar yerk mama ...
lagi advance dengan ipad 1 .. ;)

rezeki anak bujang dpt yang advance terus ... ;)

.: iEyLa :. berkata...

alahai...ieyla pon nk ipad jgkla...huhu

Rozali berkata...

Assalamualaikum Alin

bukan citarasa tinggi..
tapi qayyum tu mengikut perkembangan semasa...he he

Wassalam

:: noremy bte rahmat :: berkata...

wah beshnyer...

tingin nak pegang..

Nadia Mashuri berkata...

fuuyoo..
high test betul..
=)

Alin Marlini berkata...

Kak Ziana : Qayyum ni memang minat ngan benda2 digital n..tak payah..cepat jek tangkap..mintak2 dlm pelajaran pun camtulah..org selalu bg masa tertentu kalau nak main PC ke PSP kak..kalau tak abihalah..

Top : tau takpe..cam mama ngan babah dia tokey balak plak..kiki

Kak Chik : Qayyum memang suker benda2 cam tu Kak Chik..

Nieza : dpat pinjam dr Pak Ngah dia jadilah..

Ieyla : Tunggu Kak Alin jadi tokey balak dulu ek...hehehe

Abg Rozali : betul tu bang...

Noremy : pi kat kedai..leh tengok..

Nadia : budak2 sekarang....:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...