KAMU YANG SUKA SAYA

18 Februari 2011

TOPIMAGINE BLOG LIST - "CABARAN SEBAGAI SEORANG BLOGGER BARU".


Tadi masa sedang berblogwalking, aku mengintai blog kepunyaan jejaka yang menggelarkan dirinya TOP IMAGINE.

Sebab utama aku suka blog jejaka ini dan buat aku  terkesima, sebab ada lagu yang mendayu-dayu. Siapakah penyanyi itu? Sebab macam bukan dari kumpulan yang aku minatpun..Akak ni biasalah dik....akak tak boleh dengar lagu jiwang-jiwang nih..akak suka betollll!!!!Minah jiwanglah katakan....

Aku ni dah lama menjadi blogger tapi baru setahun kebelakangan ni jek kerah keringat nak mantapkan blog comeyku ini. Kira baru jugaklah...
Setelah mendapat mandat kat shoutmixbox tadi, aku memang suka bagi galakan. So sesaper nak join..sila-silakan...
Syarat-syarat adalah seperti dibawah:- 

-Ko orang mestilah follower blog ni- Sudah jadi follower   
-Buat sebuah entry bertajuk TOPIMAGINE BLOG LIST - "CABARAN SEBAGAI SEORANG BLOGGER BARU".-Sudah
-Letak banner hitam putih di atas dalam entry korang tadi.-Sudah
-Tulis 3 CABARAN UTAMA KO ORANG SEPANJANG BERGELAR BLOGGER BARU. 
1. Takder orang nak followpun.
2. Takder orang nak bacapun.
3. Kekeringan Idea.
-Sila link'kan entry ko orang tu ke entry penyertaan ni-Sudah
-Tinggalkan link penyertaan di bahagian komen entry ni-Sudah
-Tag 3 orang untuk menyertai segmen ni dan pastikan mereka tahu mereka di tag 


-Tarikh tutup penyertaan.............. ? bergantung kepada sambutan. So, cepat-cepat sertainya.

Alin Marlini : ENCIK TOP IMAGINE boleh bagitau sapa yang nyanyi lagu tu?

5 ulasan:

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine berkata...

hehehe... thankz kak sebab support sy kak.. sy ne blogger baru kak.. bnyk gak cabaran nye kn...

LAGU --> kemana kau menghilang
PENYANYI --> APIT

Cik Yana berkata...

Thanx tag cik Yana. Gud luck ye :)

Nadia Mashuri berkata...

nnt nk g tgk juga la blog beliau..

♥.::cintabunga™blogspot::.♥ berkata...

da join sis, tqvm! heheh...

Unknown berkata...

salam akak cz TAG pjaz,hehe :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...