KAMU YANG SUKA SAYA

25 Februari 2011

Pemenang Untuk No. Bertuah 3333!!!

Hehehehe...suka sangat sebab ada gak orang take care pasal blog comey aku ni...tak sampai seminggu dah ada pemenangnya.

Mesti korang nak tahu siapakah yang bertuah itu kan?

Teng..teng..teng..
Pemenang itu adalah Kak Munna. Tahniah akak..siap buat entry lagi. Bukan apa..aku tak dapat email dia..mekacih akak...


mehlah jenguk blog Kak Munna ni...best...sempoii...
Tengok siap buat ENTRY lagi...kikikiki...sayang kak munna...         
Dan terimalah hadiah yang tidak seberapa dari Alin Marlini.
Teng!Teng!....comey tak? Choppss!!!!bukan yang berbulu biru itu hadiahnyer ek..tapi yang di atas pangkuan si bulu biru itu. Freeze Magnet. Itu memang salah satu hobi aku. Aku adalah pengumpul tegar FM.
Kak Munna...Alin dah pos pagi ni tau...Harap-harap Kak Munna suka yer..kalau tak suker cakap. Nanti Alin tukar lain..hehehehe...

4 ulasan:

Fieza79 berkata...

amboi bertuah nya si blogger bekenaan..dpt hadiah..comel lak tu FM tu...ingt kan sekali bear tu..hehe

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine berkata...

adoai... cm ne top leh terlepas ni... hehe. xkire.. nk hadih gak :)

Akak Kembang berkata...

Fieza : bulu biru hiasan semata-mata

Top : takper..bulan Mac akan ada 1 lg contest..

munna berkata...

Alin.. apsal kak munna tak terima lagi ... sedihnya...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...