KAMU YANG SUKA SAYA

18 Februari 2011

Kucing oh! Kucing

Korang suka kucing tak? Aku pun peminat setia kucing tau...tapi kalau kucing tu comel2 cam dalam gambar ni..memang aku berani pegang. 

Teringin jugak nak bela kucing balik. Tapi bila mengenangkan aku ni sangat alergic ngan bau isi perut dia..lalu ku pendam saja niatku. Encik Suami memang bercita-cita nak bela kucing jugak tapi berjaya ditangkis oleh Puan Isteri dia. Hehehehe.

Disebabkan tak dapat bela kucing dapat tengok kucing-kucing comel nipun..takperlah..







Alin Marlini : Kalau kita bela kucing..kucing akan mendoakan umur kita panjang tau.

4 ulasan:

munna berkata...

rumah kak munna ada ekor kucing 6 ekor kucing sekarang ni... budak berdua tu suka sgt dgn kucing... abah diaorg lagilah

noornazuha berkata...

Sukanye kat kucin..tapi saya ada allergy..dulu dh bela..3 tahun,lepas tu kena lepaskan sbb x tahan allergy..alangkah bgsnye jika allergy tu berlau pergi...auwwwwwww

noornazuha berkata...

I love cats,,tapi ada allergy la plak..dulu bela 3 tahun pastu kena lepaskan....sayangnyerrrrrr

aneesz berkata...

suke sayang sgt3 kat kucing...kat uma ada 5 ekor anak kucing tp sekor da hilang so tinggal la 4 ekor...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...