KAMU YANG SUKA SAYA

25 Januari 2011

Ampaian Kain Hakuuu.....

Susah jugak nak cari ampaian kain nie..bila nak mesti takder..bila taknak ader jek jual..Merata aku ngan Encik Suami mencari ampain kain nie...susahlah nak sidai kain kalau takder ampaian kain nie. Last weekend aku ngan Encik Suami pi ronda2 dari Welfare ke Kg Melayu Subang. Kat Sungai Buloh..tak pernah nampak plak jual bendalah nie..kat SU takder kot...Alih2 terus pegi Bandar Sri Damansara. 

Dahlah pegi hari Ahad..hopefully kedai bukaklah. Fuh!!!sib baik kedai bukak..dan ada plak bendalah tu jual kat kedai tu. Alhamdulillah...senang citer. Ruper2nye..macam2 ada kat kedai tu...

Nilah kedainyer kat BSD...berdekatan dengan bank2...makcik tak igt jalan aper..hehehe..
ada macam2 pattern ampaian kain ni..korang boleh pilih baper layered yang korang nak..memandangkan aku 4 beranak jek..Encik Suami suruh beli yg 1 layered jek..tupun dah memadai....harga yang aku beli RM98..tak taulah ada yang lagi murah..disebabkan susah nak cari kedai pembekal..beli ajerlah..
antara barang2 kelengkapan bilik air yang dijual kat kedai tu..shower ni dah kenen2 kat Encik Suami..tak taulah bila leh dapat...hehehe..
Nak ni jugak....ngeh..ngeh..tak dapeklah nak tolong..kalau kenen2 suruh beli pun opkos tak dapat..nak letak kat maner Puan isteri???
Dah beli...pasang sendiri jelah....jimat duit...
Siap pasang...tak sabar nak sidai2 kain kat umah SU3...pehni..jadi dobilah umah aku...ada sesaper nak upah basuh kain????

1 ulasan:

sedardiri berkata...

betul la..shida smp skg tak jmp ampai ni....ni dok mencari lg...dah tau ni nnt bedesubbb terus pg....alin dah compare harga ke? adakah ini antara yg termurah....??

nak suh pree2x tak mo upah2x aci tak...kah kah kah!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...