KAMU YANG SUKA SAYA

28 Disember 2010

Majlis Potong Kek

Demi tak menghampakan Adik Qayyum..aku buat jugak befday cake untuk dia. Sedekah makanan skit kat surau. Jamu makcik2 makan. Tapi adik moody mlm tu...sebab Mama dia tak buat kek Batman Superhero dia...terus majuk..xmo tiup lilin. Puas dok pujuk...ndak jugak dia tapi tak ikhlas jek...

Takpelah janji dia happy...jumpa pakcik2..makcik2..nenek2..datuk2..yang sentiasa mendoakan untuk dia. Yang sentiasa menggembirakan dia.

Puas kena pujuk...takmo tiup lilin...
Dah berejam memujuk..baru nak tiup lilin..tupun tak ikhlas...
Potong kek pun tak iklhas...sebab Mama tak buat kek Superhero dia..Batman..

Begitulah al-kisahnya....semoga Adik Qayyum cepat sihat hendaknya. Hari ni Adik Qayyum ada appoinment kat PPUM lagi. Harap-harap semuakan berjalan lancar.

Alin Marlini - Ini adalah autopublish entry..negh..ngeh..

2 ulasan:

sue berkata...

Mmg nampak sgt muka tak puas hatinya tu..hehehee

Alin Marlini berkata...

memang tak puas hati psl Mama slh buat kek..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...