KAMU YANG SUKA SAYA

21 Disember 2010

Hadiah dari Alin Marlini

Assalamualaikum..buat rakan taulan blogger yang comey lagi kiut miut....

Saya tahu pasti ramai yang tertunggu-tunggu hadiah dari saya untuk segmen Cuba Teka??? ari tu kan...Sebenarnya saya suker2 jek...tapi tak sangka ada respon..peh ni leh buat GA contest plak..ada sesaper nak sponsor adiah????

Ramai yang teka tong sampah..baldi air...saya pun terpedaya camtu..ahakss...semua salah..

Ok...saya dah jumpa pemenang yang bertuah yang paling awal menjawab....ada 2 orang plak tu....camner ek..adiah ada satu jek...korang share leh tak?Hehehehe....


~Beg Serbaguna~


Dan pemenang yang menjawab dengan betul adalah........jeng!jeng!......

*
*
*
*
*
Has 

dan sorang lagi.....

*
*
*
*
*
Tahniah! untuk korang berdua yang meneka jawapan yang tepat..sila bagi alamat penuh..saya akan pos adiah tu tuk korang berdua....

Jawapan adalah Bangku

Alin Marlini berkata : Nanti saya wat contest lagi ek...

6 ulasan:

Myaby berkata...

ngeh ngeh

bangku rupenyer

hihihihihih

Myaby berkata...

ngeh ngeh

bangku rupenyer

hihihihihih

diana berkata...

buat kontest jangan lupa bagi tau akak ye..
heheh...

cikpuanhady berkata...

wahh..tak sangka bangku..haha..main teka je tu..

ni alamat saya ek..

haszuraidah ishak
lot 250
kampung atas pinggir
17030 pasir mas
kelantan

thanks alin..

Jom skodeng :Cara membuat assignment Churp Churp^_*

Alin Marlini berkata...

Myaby : akaksss pun tertipuu...hehehe
Diana : pasti akan di war2 kan...
Has : Tungguuuuuuu....

eiyda berkata...

thanks...xsangka pulak betul...;)

nie alamat eiyda:

ainun suhaida asaari
no.29, jalan cerdik 3,
taman universiti,
43000 kajang,
selangor...

tQvm...;)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...