KAMU YANG SUKA SAYA

26 November 2010

Tolong Doakan Yang Terbaik Buat Firhan Qayyum

Hari ni dah 5 hari aku keje...hari ini jugak dah 17 hari Qayyum di Hospital Sg Buloh. SUNGGUH!!!hati aku tiada di sini rupanya. Hati aku masih tertinggal di HSB. Tidak tenang sebenarnya. 

Tapi apakan daya..aku perlu bekerja.

Baru sebentar tadi aku dimaklumkan Qayyum akan ditransfer ke Hospital Universiti, Petaling Jaya. Jiwa raga aku mula bergetar. Ya!Allah selamatkan anakku Firhan Qayyum..Engkau jauhilah dia dari kesakitan..Engkau sembuhkan dia Ya!Allah... 

Jutaan terima kasih buat keluarga, saudara mara, sahabat handai yang sudi mendoakan kesihatan anakku Firhan Qayyum. Tidak terbalas rasanya..biar Allah yang membalasnya disana nanti. Aku juga berharap agar mereka tidak pernah putus berdoa untuk Qayyum kerana masih jauh perjalanannya lagi.


7 ulasan:

Nieza Ishak berkata...

mudah-mudahan semuanya selamat .. aminnn

Akak Kembang berkata...

hati seorang Ibu kan..begitu rapuh...

Anne berkata...

semoga segalanya baik2 belaka & selamat.

Khairul Onggon berkata...

Semoga semuanya selamat.. aminnnn...

Akak Kembang berkata...

Anne & Wa Kaljis...mudah-mudahan

sedardiri berkata...

semuga qayyum cepat sembuh hendaknya...aminn

Akak Kembang berkata...

mudah-mudahan shida...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...