KAMU YANG SUKA SAYA

16 November 2010

Kenapa orang asyik tengok adik jer?

Hari ke 5

Qayyum pun pelik dan bertanya pada aku.

"Mama....kenapa orang asyik tengok adik jek?"
Babah jawab : "Adik kan artis..semua nak tengok adiklah..."

Hari ni...Qayyum ceria lagi. Kata babah..dia tak banyak masalah. Cuma bila tido suruh urut kaki..suruh garu badan. Takde merengek2..takder nangis2..bagus anakku ini. 

Hari ni aku datang bawakkan robot untuk dia. Sekarang ni setiap hari mesti bawak something untuk dia supaya dia tak raser sakit sangat..taklah boring sangat. Aku tak kisah berabih sedikit...asal dia gembira.

Begitulah rutinku setiap hari. Seawal pagi aku akan ke hospital...dan malam baru pulang ke rumah. kesian kakak Balqis...semoga dia memahami situasi Mama & Babah.

Doa Mama hari ini..Semoga Qayyum cepat sembuh..ceria selalu...doa Mama tidak pernah putus.Amin.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...