KAMU YANG SUKA SAYA

12 Oktober 2010

Aku Dalam Dilema....

Wajarkah aku mempromosikan blog aku kat Facebook? 


Blog aku bukanlah ngetop sangat pon...ada mood aku update..takder mood aku blogwalking je blog rakan2 seangkatan...


Blog aku bukanlah best sangat pon (sentiasa rendah diri aku ni...hehehe)..sekadar corat coret orang kebanyakan. Sekadar menulis kisah kehidupan sebagai seorang anak, isteri dan ibu.


Sekadar menempek gambar2 anak2..Encik Suami..keluarga..adik beradik..sedara mara..kawan2 selain tempek gambar diri sendiri (yang tu memang wajib)...ngeh!ngeh!ngeh!


Persoalan sekarang...wajarkah aku mempromosikan blog comey ku ini?


Tidak hairanlah mengapa blog ku ini tidaklah femes sangat..sesuai dengan diri aku yang kurang konpiden dengan diri sendiri. Jika dihitung hampir 2 tahun aku berblogging tapi cuma tahun ni jek baru menyerlah sikit blog ku ini. 


Dimanakah silapnyer?


Adakah aku tidak mempromosikanya di halaman Mukabuku itu?


Jika aku mempromosikannya di Mukabuku nanti..ada plak yang tak suker...


Apakah jawapan untuk kedilemaan aku ni? *sigh*

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...