KAMU YANG SUKA SAYA

28 Oktober 2010

Aku Akan Ditinggalkan????


~Dialog Suami Isteri~

Encik Suami : Awak..saya pergi tak lama..3 hari jer..

Aku : Memanglah tak lamer..tapi 3 hari tu macam 3 tahun tau...

Encik Suami : Awak..saya pergi bukannyer jauh..dekat jek..

Aku : Memanglah dekat takat Penang tu jek tapi macam nak pegi Bandung plak..huhuhuhu...

Aku : Nanti nak tidur ngan saper? (apalah soalan bengong aku bgtau laki aku ni)

Encik Suami : Awak tidolah ngan Balqis ngan Qayyum kan ader...

Aku : Muka mendung berarak pilu...

Encik Suami : Awak..janganlah sedih..nanti saya tinggal duit belanjer untuk awak dan anak-anak. Awak pegilah mana2 awak nak pegi..awak belilah apa yang awak nak beli...

Aku : Hati berbunga-bunga........hahahahahahaha....





2 ulasan:

daisy berkata...

ok bebeh,
mari kita bershopping~

Alin Marlini berkata...

lets gooo

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...