KAMU YANG SUKA SAYA

09 September 2010

Kisah Petang Rayer....

Salam semua blogger...dah seminggu dah post paperpun dlm blog comey ni..al-maklumlah..sibuk ngan kerja opih, kerja umah, buat kuih, buat kek...sampai terlupakan si dia ni. Esok dah nak rayer..alhamdulillah "Program Bakar-Bakar Lemang" kami sekeluarga siap sudah akhirnya..Rendang dah masak..ketupatpun dah settle..tu..mak kat dapur sedang sibuk buat kuah lodeh. 

ni ler rupernyer buluh yg belum berisi lagi...
dari nak buat 8 terus jadi 20 batang...hihihi


 
Alhamdulillah...jadi gak lemang kami....bolehlaaaaa......tahun depan leh wat niaga plak. Nak tengok isi dalamannyer??Tunggu esoklah...rayer baru blh potong..hihihi...

Di kesempatan ini saya mengucapkan Selamat Hari Raya Adilfitri 2010 buat semua rakan blogger. Walaupun perkenalan kita hanya di alam maya sahaja...biarkan hubungan itu kekal selamanya. Insyaallah jika ada kesempatan satu hari nanti semoga kita akan bertemu. Saya juga memohon jika ada salah silap saya pada entry2 saya selama ini. Sesungguhnya kita hanya manusia biasa yang tidak sempurna. Jika sudi silalah datang beraya di rumah Mak saya disini :
Lot 3265A, Batu 15
Kg Paya Jaras Dalam
47000 Sungai Buloh
Selangor Darul Ehsan

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI...

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...