KAMU YANG SUKA SAYA

28 Ogos 2010

Saper Kater Aku Tak Pandai Masak??

Dah lamer posa baru nak tayang lauk pauk yang aku masak. Naper??? korang tak cayer ek aku boleh pandai  masak??Tengok kakilah.....kikikiki. Hai...Alin..masuk masuk kasi angkat sendirilah....Sebenarnya time weekend jelah aku sempat masak...pasal memang turn aku..mak nak beristirehat plak. Kekadang terpaksa bersaing ngan Encik Suami. Nasib badanlah dapat laki pandai masak. Berebut dapur..aku nak masak ni..dia pun sibok nak masak tu...adohyaiiii!!!! nasiblah labu labi. Korang layanlah lauk yang aku masak ni..sedap tu bolehlah tahan...jangan boleh masuk perut. Ni tengah kumpul resepi2 lagi..pasal nanti duduk umah sendiri kenalah hari2 masak...(ye ker..@ suruh mak masakkan????kikikiki)

Sambal Udang Kaw punyer...
Ayam Masak Merah
Udang Tempura...yang ni adik Moon yg buat...tumpang tempek jek..
Puding Roti. Resepi di sini
Agar2 Milo. Nak respi klik disini


4 ulasan:

diana berkata...

shabbas inspektor
shahab...!!
hehehhe..

Najiahtul Syafiqah Ismail berkata...

wow.. menarik, tertarik la... ;)

Alin Marlini berkata...

diana: namastei...hihihi
Fiqah : sabar2..posa...

daisy berkata...

auw..
tergugat keimanan ku

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...