KAMU YANG SUKA SAYA

11 Ogos 2010

Pak Chi Med @ Bandung

Selamat bertemu kembali...hari ini saya bawa anda menjelajah ke negara seberang dalam rancangan "Rasa-Rasa Bandung". Wah! posa..posa nih citer bab makan2 plak...tahan nafsu ek.... 

Tempat pertama ialah Pak Chi Met. Actually masa 1st time kitaorang pegi Bandung January lepas..Pak Tatang tak bawak kami pun pi Restoran ni. Pak Supir yang ganti Pak Tatang ni memang terror bab makan2...semua enak2 belaka. So, trip kali ni tiada lagi nasi Padang. Saya rasa masakan disini ala2 Sunda. Jika masuk jek dari pintu masuk..memang sangat cantik. Anda boleh pilih samada mahu duduk di ekon @ di halaman belakang. Kami pilih makan kat luarlah..baru ada syokk....Istimewa masakan kat sini Gurami Bakar dan Es Campur. Sedap bangatttt deh....lihat saja poto2nya ek...


Sambal cecah..lupa orang Bandung panggil apa plak...
Orange Juices...sangat pekat..original...
Berposing dulu sebelum makan

Hah! inilah Es Campur...ada nangka dlmnya..sangat rangup..

Pilih2...macam2 menu ada...murah jek...

Bayangkan untuk 7 orang makan cuma Rp200 ribu ++ jek..kalau duit M'sia...lebih kurang RM80 ++ jek..murahkan...dahlah Ikan Gurame dia besar. Sedap plak...so..sesaper ada cita2 nak pi Bandung mesti singgah sini tau..ada 3 tempat lagi yang saya pergi pun syok sangat makanannya..tungguuuuuu.....lain episod ek...

4 ulasan:

yg_indah berkata...

aku terliur nih.bdosa sapa yg letak gambaq tu.slmt bposa.minta maaf byk2

Alin Marlini berkata...

amboi hang..lama x ke udara...tgk jelah..thn nafsu tuh...kikiki..samerlah kiter ek..

Nieza Ishak berkata...

uwaaaaaaaaaaaa windu dgn pak cik met .....

Alin Marlini berkata...

nieza...sedapkan makan kat situ..berbaloi2....nnt kiter p lagi ek....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...