KAMU YANG SUKA SAYA

12 Julai 2010

X-cident...

Pepagi dah tengok oang xcident kat Sg Buloh..tak tau samada oang tu idup ke idak...tup..tup..disebabkan Encik Suami membrek dengan terkejutnyer...aku yang membonceng jd mangsa. Akibatnya...lututku terhentak kat kereta oang dan tetiba ku rasakan pedih di buku laliku..OMG..ada darah!!!!Aku tengok lutut memang dah lebam n buku laliku dah terkoyak ...dan dengan selamba Encik Suami meneruskan perjalanan. Dengan senyap aku pun buat bodoh jek tanpa bagitau dia apa2 pun..aku diamkan saja kesakitan yang aku tanggung. Bila dia tanya aku gelengkan kepala jek padahal lutut ngan buku lali aku sakit sangatt. Lepas hantar p keje pun aku diamkan jugak..malas nak bersuara. Gilakan aku..sesakit pun nak p kojo...apa buleh buat...terpaksa...ni pun sedang menanggung kepedihan tapi aku gagahkan jugak...Pada saperpun aku x citer lagi..nasiblah sesaper tengok muka aku yang huduh lagi suram pagi ni..sorilah...bukan aku sengaja...tapi aku sedang menanggung kesakitan....dan kepada sesaper yang memahami aku..jangan tanya..tunggu aku citer..pasal kalau ditanya..aku akan menangis....

2 ulasan:

daisy berkata...

cepat la g klinik,nanti kena infection pulak...

Alin Marlini berkata...

dah amik cuti pon...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...