KAMU YANG SUKA SAYA

12 Julai 2010

Sang Lelaki

Bekerja dengan dikelilingi sang lelaki memang mencabar tapi menyeronokkan. Seronok? Naper kena seronok? Sebab lelaki lebih memahami sang perempuan. Walau macamaner garangnyer..tegasnyer..mereka tetap sporting. Sapa setuju sila angkat tangan???kikiki..kenapa tetiba aku citer pasal sang lelaki ni...ngeh..ngeh..ngeh..pasal aku bekerja di kelilingi sang lelaki. Ada yang tegas..ada yang macho..ada yang sporting...pendek kater..macam2lah ader...Pada suatu ketika dulu..memang aku sangat tidak terbiasa dengan situasi begini..mana tidaknya..aku seorang sang wanita dikeliling 5 sang lelaki..tak ke haru biru...dahlah aku ni seorang yang pemalu..penakut..semua ado la....Ada suatu ketika aku pernah menangis depan sang lelaki yang dipanggil bos...hehehehehe...malu tak? Sangat malu..tapi sekarang tak lagi...aku dah ader teman sang wanita yg lain...soo.... seronok dikelilingi oleh sang lelaki2 ini..Mudah-mudahan seronok hingga habih tamat tempoh aku bekerja kat sini ler ek...
p/s : mekacih pada semua bos2 lelaki aku ek....

2 ulasan:

daisy berkata...

lelaki tak banyak kerenah.
Most important tak banyak berdrama.

Alin Marlini berkata...

yess...betul tu daisy..kt jek leh berdrama ngan dorang...kikikiki

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...