KAMU YANG SUKA SAYA

08 Julai 2010

Template Baru

Ngeh..Ngeh..Ngeh..sorilah lamer tak update...Ntah yang ke berapa kalilah aku ni menukar template blog comey aku ni...bukan aper..aku ni cepat boring ...asyik tengok benda yang samer jek...alih2 kena tukar gak..bila dah tahap boring. Bila dah tukar2 nih..semua ilang..semua kena betulkan balik..tu yang take time..tu pun curi2 time kat opih..kalau kat umah memang xder masa...ngan sibuk buat kek..sibuk melayang sang putera..puteri..+..Raja...ngan berrrukkkband yang tak menentu cuacanyer..nyampah.... Ada gak yang tanya camner nak tukar2 template nih....mari adik2..kakak2..abang2..saya tunjuk cara-caranya ek...sila klik sini dan seterusnya sila ikut tutorial ek...Citer balik pasal template baru ni yang agak cool jek kan..taklah serabut sangat..tapi yang ni aku tak copy dari sini ..aku amik dr template blog jek..maleh nak cari yang lain sebenarnya.Bila dah tukar template baru..abih ilang chatting2 aku ngan kengkawan..tak tau camner leh ilang plak. Ada sesaper tau cara nak kekal chatting bila tukar2 template ni? Sila bagitau saya ek...So, kepada sahabat handai..silalah berchatting2 semula ngan aku ek....
Cantik tak template baru aku nih????Ngeh..Ngeh..Ngeh...

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...