KAMU YANG SUKA SAYA

19 Mac 2010

Cari Buku @ PWTC

Tadi saya telah ke PWTC..dengan penuh semangat untuk kesana. Berbekalkan RM50, macam-macam buku saya nak beli. Mari kita lihat berapa banyak buku saya beli?

Gambar 1 & 5- Beli Majalah Kartun Ujang semata-mata mahukan paper bag...ada ke orang macam aku nih?Crazy kan?Aku beli 2 paper bag yang dalamnya ada 2 majalah Ujang dan free 1 CD. Harga RM10.
Gambar 2-Semenjak berkecimpung dalam bisnes kek ni, aku cari buku-buku berkaitan kek bagi memantapkan skill aku. Harga RM16.
Gambar 3-Aku beli buku Desert plak. Cuba? erm...x taulah bila. Harga RM6.90.
Gambar 4-Buku latihan untuk anak2. Harga RM2.80 (4pcs)
Gambar 6-Sleeping story untuk koleksi anak-anak. Harga RM4.90.
Sila percaya tidak sampai RM50 kan?

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...