KAMU YANG SUKA SAYA

09 Februari 2010

Sudah lama tidak mengentry blog ini...
Sudah lama tidak membaca blog-blog seantero...
Sudah lama tidak berjumpa rakan-rakan sekolah..rakan-rakan Facebook..rakan-rakan kerja...
Bosan dengan kerja yang berlambak-lambak..yang tidak tahu yang mana satu harus aku buat....
Bosan mengadap PC yang macam takder maknernyer lagi....Facebook telah "ban" oleh Partner yang berhati kental...Youtube juga telah di"ban"...ibarat perumpaan "disebabkan nila setitik habis susu sebelanga rosak"..
Bosan menanti jam 6 petang untuk balik bersama-sama Encik Suami yang tidak pernah jemu menghantar dan menjemput aku...
apa yang aku mengarut nih....sebenarnya banyak yang aku nak update..tentang renuion sekolah, besday anak2 aku..tentang Jakarta..Bandung..tapi kekontangan idea....


Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...