KAMU YANG SUKA SAYA

18 Mei 2009


Saya baru sahaja diofferkan kerja baru dengan salary yang agak lumayan dan memberansangkan. Tapi saya masih buntu dan serba salah. Samaada mahu terima ataupun tidak. Saya tidak pasti samada saya buntu untuk menerimanya atau buntu untuk meninggalkan HSK. Pasti ramai akan berkata "pergilah demi masa depanmu" atau "jangan pergi jika saya masih sayangkan HSK @ ABJ". Jawapannya..ye..memang saya akan pergi demi masa depan memandangkan dengan gaji yang sedikit ini tidak mampu menampung keinginan saya yang melampui kemampuan saya. Dan ye..saya masih sayangkan HSK, kawan-kawan saya, bos-bos saya..dan yang pasti ilmu saya masih belum cukup lagi.
Tapi saya perlu memikirkan masa depan saya jugak.Aduh!!!!bantulah saya untuk membuat keputusan yang berat ini......

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...