KAMU YANG SUKA SAYA

19 Mei 2009

Benarkan aku bahagia.....

Kenapa aku tidak bisa bahagia persis insan lain?Aku juga mempunyai hati dan perasaan. Sebenarnya aku bahagia tapi belum benar-benar bahagia. Masih mencari kebahagiaan lagi. Aku bukan badut yang bisa menggembirakan orang lain. Aku juga tidak pandai berpura-pura untuk sentiasa senyum untuk menunjukkan bahawa aku sedang bergembira. Aku juga tidak mempunyai suara yang merdu persis Dato Siti Nurhaliza yang bisa mengalunkan lagu-lagu yg bisa menghiburkan hati.Aku tidak bisa menipu diriku sendiri. Mengapa aku begitu sukar untuk meluahkan perasaan yang sekian lama terpendam. Mulut ini seolah-olah terkunci untuk meluahkan apa yang terbuku dihati ini. Pada aku..lebih baik aku pendamkan sahaja dari melukakan hati dan perasaan orang lain. Aku lebih suka mendengar biarpun begitu pedih kata-kata itu..aku sanggup.Aku sudah tidak kisah dengan kata-kata mereka yang selalu menyakitkan hati dan perasaan aku. Pengalaman membuat aku lebih kuat. Hanya satu kekuatanku..Allah s.w.t. Ya! Tuhan..kau berikanlah aku kekuatan untuk menempuhi kehidupan yang semakin sukar di alam maya ini. Tunjukkanlah jalan agar aku bisa menemui jalan terbaik. Sesungguhnya aku redha dengan qada' dan qadarmu. Semoga kebahagian akan menjadi milikku suatu hari nanti.Amin.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...