KAMU YANG SUKA SAYA

06 April 2009

Sweet 30
Aku bersyukur ke hadrat Illahi kerana sehingga ke saat ini aku masih bernafas dan masih dapat melihat dunia yang masih belum puas aku teroka. Aku masih lagi dapat melihat wajah suamiku, anak-anakku, mak, babah, adik-adikku dan orang yang amat aku sayangi.
Seperti tahun-tahun sebelumnya tiada party..tiada kek..just ucapan dari orang-orang yang paling aku sayangi. Tapi aku sebenarnya rasa sedih sedikit kerana aku masih menunggu ucapan comel dari "orang-orang yang berkenaan" yang mungkin terlupa atau tidak ingat kot.
Semoga di usia begini, aku memperoleh kesihatan dan kehidupan yang baik dan sempurna. Masih banyak yang belum aku lakukan. Semoga Allah merahmati kehidupan aku selamanya. Amin.






Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...