KAMU YANG SUKA SAYA

01 April 2009

Wishlist di Bulan April

Hari ini 1 April 2009. Ya..April kembali lagi. Saya suka dengan bulan April. Kenapa? Kerana saya lahir pada bulan April begitu juga suami saya juga lahir pada bulan April. Lagi 4 hari usia saya akan bertambah. Oh! Saya tidak dapat terima hakikat usia saya akan meningkat lagi tapi bentuk fizikal saya tetap begini tidak membesar dan tidak mengecil. Mungkin pada pandangan umum tidak mempercayai saya telah berkahwin dan mempunyai sepasang cahaya mata yang comel. Huhuhu..perasannya saya kan..tapi itu hakikatnya.hehehehe...
Saya selalu membayang alangkah indahnya jika saya banyak duit..hehehe..bukan saya mata duitan @ materialistik. Tapi saya mempunyai banyak barang @ gadjet yang saya idamkan dari dulu hingga kini masih tak dapat-dapat. Nak tahu apa barang yang saya idamkan:

Laptop supaya senang saya update blog saya dan bahan-bahan yang boleh menenangkan jiwa saya. Saya tak mampu memilikinya lagi tapi saya tengah berusaha untuk memilikinya.

Camera Nikon D60 (kalau tak silaplah) kerana saya amat teruja dengan camera jenis ini kerana macam-macam gambar boleh ambil. Saya juga tengah berusaha mengumpul dana untuk memiliki gadjet ini.

Dompet GUESS. Saya berharap agar suami saya ingat bahawa saya terlalu ingin memiliki dompet ini. Jika dia tak mampu lagi tidak mengapa, bila-bila pun tak kisah..janji dapat.

Set barangan make up Body Shop. Saya suka sekali jenama ini walalupun belum pernah mencuba selain perfume Ocean & White Musk yang sangat saya gemari dari zaman remaja lagi.

Percutian ke Korea. hu..hu..hu..syoknyer jika dapat melancong ke Korea bersama suami dan anak-anak saya. Saya suka sekali jika dapat melancong ke sana.
Semoga apa yang saya impi dan idamkan akan termakbul satu hari nanti.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...