KAMU YANG SUKA SAYA

05 Jun 2012

Misteri Kehilangan?

Assalamualaikum..

Ada yang tercari-cari Alin Marlini tak?

Hari ni genap 2 minggu Misteri Kehilangan saya.

Ajal, maut, jodoh...semua di tangan Allah.

Sebenarnya..2 minggu lepas saya dan suami telah mengalami kemalangan. Dalam ketidaksabaran untuk berbuka puasa 1 Rejab tiba-tiba tayar motor pancit, En Suami hilang kawalan dan kami terjatuh. Nasib baik di laluan motorsikal..jika tidak...nauzubillah..

Suami mengalami luka2 di lutut tapi blh steady sb diakan lelaki dan saya?

Saya agak teruk jugak. Luka2 disiku, lutut dan paling teruk..kaki saya terseret dan luka itu amat memeritkan.

Lantaran dari kemalangan tersebut, 2 minggu saya terlantar kat rumah mak saya. Saya tidak boleh berjalan terpaksa dipapah.

Tapi alhamdulillah..Allah izinkan saya bernafas.

Doakan saya sembuh sempurna ye.































14 ulasan:

:: Mrs.Eady :: berkata...

Semoga cepat sembuh sis...

ridoma berkata...

semoga lekas sembuh..

eB berkata...

smoga cepat sehat yer...
tc :)

.: iEyLa :. berkata...

get well soon kakak...
ada hikmah disebalik sume yg berlaku kak.. :)

..::SangRatoo::.. berkata...

ouh sian Alin ngan suami..takpelaa..lepas ni berhati² ye..moga cepat sembuh! :)

Cik Ecah berkata...

get well soon kak :)
huhuhu

Rozita berkata...

Semoga cepat sembuh ye

adarnadzmie berkata...

moga alin comel cepat sembuh...:)

noornazuha berkata...

jatuh motor memang teruk..saya penah sekali jatuh masa SPM..teruk jugaklaaa..2 minggu gak x leh jalan sebab luka kat kaki. Nak skolah pun x boleh. Lepas tu mmg serik dah nak naik motor..semoga Alin cepat sembuh dan bykkan guna gamat untuk sembuhkan luka

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine berkata...

alamak.. cian nye akak.. semoga cepat sembuh ye kak.. xpe la.. dapat berehat dua minggu kan... pasni ne bile dh berbaik leh la aktif balek kn.. :)

~~zana@pb~~ berkata...

Patut la tak nampak Alin, nasib baik tak luka teruk kan?
Lepas ni hati2 ye..

ratu siput berkata...

moga cepat sembuh alin...nanti dah sihat jemput ke rumah baru ratu (www.akuratusiput2.blogspot.com) ye :)

zana berkata...

mungkin ada hikmahnya..smg tuan blog cpt sembuh ye..

Myra Jay berkata...

Itula risiko terpaksa dihadapi bagi penunggang motosikal, mujur akak dan suami selamat-itu yg penting kan..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...