KAMU YANG SUKA SAYA

21 Mei 2012

Saya Sayang Mak Saya :)

Mak ngan saya memang banyak perbezaannya. Mak sangat rajin mengemas rumah tapi saya sangat pemalas. Mak sangat rajin mengecat rumah sebab ingin kepuasan diri sendiri tapi saya selalu buat sekerat jalan dan kesudahannya Encik Suami yang habiskan.
 
Mak pandai jahit baju. Saya juga! Siap  amik kelas menjahit lagik. Tapi malas nak jahit baju sendiri dengan alasan penat.

Mak pandai berkawan dengan sesiapa saja. Mak pandai bercakap walau jumpa kat surau ke..tengah lepak-lepak ke..tapi saya? Saya pemalu. Sangat! Selagi orang tak bercakap ngan saya...saya akan diam jek sambil senyum-semyum.

Tapi saya ikut sikap mak yang rajin masak cuma Mak masak setiap hari tapi saya masak bila ada mood jek..hehehe..Memang kami sangat berbeza. Sebenarnya banyak lagi perbezaan kami. Pendek kata mak sangat rajin dan saya sangat pemalas...hehehehe..

Selamat Hari Lahir Mak. Terima kasih dengan kasih sayang mak pada orang selama 33 tahun ini. Orang sayang mak lebih dari segalanya. Maafkan orang sebab selalu guriskan hati mak.....love u mak......
   

Sayang mak......

19 ulasan:

:: Mrs.Eady :: berkata...

sayang mak jugak..ehikss :)

kakcik berkata...

Selamat hari lahir juga buat mak Alin. InsyaAllah Alin akan mewarisi segala kebaikan mak. :)

eni berkata...

selamat hari lahir makcik mak Alin...(^_^)...
Alin...(mak Alin consider muda lagi tu...50an)...semoga mak dan anak sentiasa dirahmati Allah...

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine berkata...

selamat hari lahir untuk mak kepada kak alin ye.. hehe.. ape hadiah yg kak alin bagi ye :)

- dieyana - berkata...

tak pe alin, tak dpt sama banyak mcm mak, dpt sama skit pun tk pe, cantik macam mak, pandai masak macam mak....aci gitu?

.: iEyLa :. berkata...

selamat hari lahir aunty!!!
sayang makcik jugak..oooppss..hihi

gadisBunga berkata...

sweet citer awak. happy birthday to mak awak ye...

saya sayang mak saya jugak... :)

Mak Lagenda berkata...

Eh..eh..sama plak hari lahirnya mak alin dgn dgn angah si anak mak tu yea.

Selamat hari lahir buat mak alin yea.

adarnadzmie berkata...

alahai sweet sgt alin ngan mak alin ni... dah mcm adik dan kakak la pulak...hehe...
semoga mak alin diberikan kesihatan yg baik...amin...

noornazuha berkata...

hehe.tumpang wish ye Alin..happy birthday kat Mak....

Syed Salleh berkata...

saya pown sayang mak saye gak :)

(http://syedsalleh.blogspot.com/)

ieda berkata...

uihhhh nakal nyee anak mak nie ! ...
ekekkeke

sayangi mak sampai dia ke hujung nyawa , tiada galang gantinya ..
sob sob sob ;))

kakyon berkata...

mak dan anak memang tak semestinya sama.selamat hari lahir buat mak alin..

Kakzakie berkata...

Selamat ulangtahun buat mak Alin... Moga dipermudahkan dalm apa juga urusan..

Myra Jay berkata...

So sweet.. :)

Mak adalah anugerah terindah untuk kita kan :)

Bitt (double IS) berkata...

happy birthday to your mother! ;)

SYANI berkata...

Happy birthday pada mak Alin.
Saya sayang mak saya juga..

ieda berkata...

jaga mak sementara masih ada hayatnya...
moga mak alin dipanjangkan usia & sihat sejahtera selalu...

MrS. F!zA berkata...

selamat hari lahir bt mak akak..

* sy syg mak dan nenek saya jugak! hihi

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...