KAMU YANG SUKA SAYA

12 April 2012

11 April 2012

Salam Khamis semua. Harap semuanya sihat belaka. Seronokkan cuti semalam..walaupun sehari jek. Semalam, mood rajin masak merasuk saya. Macam-macam saya buat. Nanti saya upload entri apa yang saya masak semalam ek.

Semalam jugak, sambil masak-masak tu sambil layan citer kat tv. Dah lama benor rasanya tak nengok citer Korea. Semalam sempatlah layan walaupun sekejap jek. Habis drama korea, layan Merlin plak kat chanel Diva. Walau dah pernah tengok banyak kali tapi still layan jugak sebab nak tengok Merlin yang lebih cute dari Arthur sebenarnya. Awesome sungguh! Merlin dah habis..layan sinetron Putri Yang Tetukar plak. Pun awesome jugak pasal ralat tengok cewek-cewek yang gebus-gebus kulit dorang tu. Habis sinetron, layan citer Philipine. Suka dengar bahasa dorang dan hero-hero yang encem-encem tu. Teringat plak zaman ngandongkan Firhan Qayyum dedulu. Memang minat giler ngan sorang hero Philipino nie. Nanti saya citerkan ya.

Sekian.
 

1 ulasan:

lieyalatif berkata...

ape la sis masak tu...mesti special tu...betul tu sis, kalo datang roh merasuk rajin masak mmg mcm2 nak buat kat dapur tu kan heheeheheh...

lieya pun tak kemane semalam.....dok umah masak n kemas umah jek....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...