KAMU YANG SUKA SAYA

20 Mac 2012

Photoshoot @ Taman Wetland, Putrajaya #2

Kami memang suka abadikan kenangan keluarga dalam bentuk gambar. Bukan pakai kodak pun.So..bleh ketip gambar sebanyak banyak sampai abih baterilah. Sib baik takder DSLR..kalau tak..lagi termuntah nengok gambar kami..hehehehehe...

Tempat yang sama cuma area ni belah atas sikit dari tasik. Kira nampaklah jugak area tasik tu. Tempatnya luas dan boleh main kejar-kejar gituu...

Meh layan lagi ek....

 
 
Gambar berdua dan berempat harus adooo....
Sila lihat. Punyalah luas. Korang nak datang berpicnic kat sini..silalah bawak badminton ke, bola ke, congkak ke..
 Budak manjer. Dah 8 tahun tapi macam 4 tahun...
 Kami nak main siapa lompat paling tinggi :)
Dan budak ini mula merajuk pasal Mak dia tak bagi join main lompat-lompat. Bulan 4 nak pegi jumpa doktor..so kaki kena jagala...langsung nangis :(
 
 Akhirnya Mama dengan berat hati mengizinkan dengan syarat jangan hendak terlalu kuat....

Sekian :)

13 ulasan:

ratusiput berkata...

mmg bestla tmpat ni alin...lapang...bersih...menghijau...aman damai je kan...lawa2 gambar tu sme... :)

kakcik berkata...

Bila ke Banting, mesti nampak papan tanda Paya Indah Wetland, tapi belum pernah cuba 'melencong' ke sana.

::NureeN:: berkata...

tenang tol.. best ni photogedix :)

.: iEyLa :. berkata...

bestnye tempat ni kak..
manela budak encemni tak nangis..
dah mama die yg beriya lompat2..hikhik

adianiez AIDA berkata...

nice... nampak mesra alam bebetul :)

adarnadzmie berkata...

syoknya alin n the geng ber foto shoot sambil lompat2 yer...hehe.. seronok...:)

Afida berkata...

wahhh...bestnya akak...semuanya sporting sgt bergambar :D

Chenta Eyfa Najibrz berkata...

best nyeww..x smpai2 ..lalu jek..wah bestt part lompat2 tu

yangyuyu berkata...

wow nice la tempat ni...leh buat sini lain kali

and korang mmg sporting:)

LYAfrina berkata...

seronoknyer.. smua sporting morting.. baru best nk b'photoshootkan..

Zareene Saifuddin berkata...

comel tengok aksi alin lompat2...

Izan Ishak berkata...

izan yg mmg org banting pun mmg blm pernah sekalipun jejak kaki ke sini kak... entah bilalah agaknya.

nur kasih berkata...

Amboii...comelnya mama sorang ni :-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...