KAMU YANG SUKA SAYA

05 Mac 2012

Cintaku Bukan Cinta Biasa

Walaupun Evo kereta idaman saya....tapi naik Waja pun okay jek..
Walaupun Semi D rumah idaman saya...tapi teres 2 tingkat awak hadiahkan...
Walaupun cincin berlian saya impikan....tapi emas putih awak belikan...
Walaupun beg Gucci yang saya usher-sher....tapi awak menonong nengok beg Polo...
Walaupun saya selalu berangan-angan nak gi Korea....tapi awak tempah tiket pi Indon...
 Walaupun awak tak kaya wang ringgit....tapi awak kaya kasih dan sayang...

Saya tak kisah semua itu....

Saya tak kisah jika saya hanya mampu lihat Evo lalu sebelah..tengok pun jadilah..
Saya tak kisah dapat rumah teres 2 tingkat janji ada rumah..
Saya tak kisah dapat cincin emas putih yang awak beli kat Poh Kong tu janji awak beli..
Saya tak kisah cuma mampu tengok orang lain pakai beg Gucci sebab saya dah beli banyak beg kat Jakarta aritu..
Saya tak kisah tak dapat pergi Korea sebab kat Indon saya boleh shopping macam-macam barang yang saya suka..
Saya tak kisah jika awak tak cukup duit janji awak cukup kasih dan sayang pada saya dan anak-anak..
Saya tak kisah mengharungi susah dan senang sebab saya tahu awak ada untuk jaga saya...


12 tahun berlalu....terlalu banyak suka dan duka kita terpaksa harungi..
rajuk...pujuk...itu semua mainan perkahwinan yang mematangkan kita..
tapi saya percaya..itu semua dugaan Allah untuk kita bertambah kuat untuk saling cinta mencintai...
Untuk kita perlu memerlukan..
Untuk kita berkasih sayang..
bersama anak-anak...
hingga nafas terhenti..insyaAllah dengan izin Allah.

Selamat Hari Ulangtahun buat kita berdua. Semoga awak akan lebih sayang saya lebih dari semalam. Semoga awak dapat bahagiakan saya dan anak-anak..

Sayangggg Awakkkk!!!


22 ulasan:

Chenta Eyfa Najibrz berkata...

Alhamdulillah & Congrats LIN & EN. SOMI kerna berjaya menlayari bahtera perkahwinan yg ke-12.Moga kekal hingga ujung nyawa..wah so sweet baca entri lin nih.hehehe..amin2x

adarnadzmie berkata...

tahniah buat Alin n Hubby untuk ulang tahun perkahwinan ke 12...semoga korang bahagia ke akhir hayat...

intanfirdaus247 berkata...

Lin dan Encik Somi, Selamat Ulangtahun ke 12 Intan ucapkan ..dan sangat2 sweet entry ni...Ya Allah, rahmatilah mereka dan kami semua...ameen

.: iEyLa :. berkata...

happy anniversary kak..
ila doakan akk happy and bahagia ngan ur family smpai akhir hayat..
so sweeettt.. :)

KhaiZa berkata...

alhamdulillah... semoga berkekalan hingga ke hujung nyawa... insyaallah.. selamat ulangtahun perkahwinan untuk anda berdua.

Alin Marlini berkata...

Kak Effa : Mudah-mudahan Kak Effa..

Kak Normi : mekasih kak normi

Intan : thanks

Ieyla : mekasih darling

Kakzakie berkata...

12 tahun melayari kehidupan bersama. Tidur sebantal, makan semeja, gurau-senda mainan bersama - Syukur moga berpanjangan terus hingga ke syurga...

ratusiput berkata...

happy anniversary alin.moga berbahagia hingga ke akhir hayat...dah 12 tahun ye...bukan sng tau nak sampai ke tahap tu...ratu tahun ni baru nk masuk 10 tahun..

No Lan berkata...

alhamdulillah..selamat ulang tahun ye alin..sedar xsedar dah 12thn kan..kakNo harap ikatan kasih sayang alin dan suami akan tetap kukuh hingga akhir hayat...amiiiiiiin...

Nath berkata...

congratulations on your 12th anniversary, hope you will still love one another in more years to come :D

Hanis Azla berkata...

Alhamdulillah.. Selamat ulang tahun dan tahniah untuk 12 tahun yg indah tu.. semoga terus berkasih sayang sehingga ke hujung nyawa tu.. sweetnya entry ni.. seronok akak membacanya..

Mama2Q berkata...

wow...dah lama rupanya..tahniah dan moga bahagia hingga hujung nyawa....

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine berkata...

wah.. romantiknye kak.. i loikeee... btw congratulations ye kak... annevessary yg ke 12.. hope sampai akhir hayat .. aminnn

Alin Marlini berkata...

Kak Zakie : thanks a lots

Ratu : thanks..

Khaiza : 10Q

Kak No : mekasih kak

Nath : thanks

Kak Fea : cita-cita nak jd penulis..hehehe

Mama : 10Q

Top : thanks

Rozita berkata...

Suker baca "puisi" ni...
Selamat menyambut anniversary. Semoga kekal bahagia ...

munna berkata...

sweenya.... happy anniversary ye Alin... semoga jodoh berkekelah hingga ke akhirnya

Acik Erna berkata...

assalam alin..salam kenal dari acik
happy annivessary..semoga berkekalan dan bahagia hingga kehujung nyawa.

eni osman berkata...

happy anniversary alin...moga bahagia selamanya...sekeluarga sentiasa dirahmati dan diberkati Allah...xoxo...

dela berkata...

alahai... shadunya baca... selamat hari ulangtahun perkahwinan... semoga kalian berdua kekal bahgia hingga hujung nyawa dan bhgia bersama anak2 dunia akhirat... amin.:)

bdk johor berkata...

Happy Anniversary Alin. Moga kekal sehingga ke akhir hayat.

Nak hadiah.
Hahaha..

ShAcQeLa berkata...

Hapy Anniversary...moga bahagia shingga ke cucu cicit...till end of breath..suke pic tu..still mata masih bersinar..like baru fall in luv...gambr baru ke or gmbr couple2 dulu...?

Alin Marlini berkata...

Thanks semua. Terima kasih atas ucapan anda semua. Semoga Allah murahkan rezeki korang semua.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...