KAMU YANG SUKA SAYA

01 Mac 2012

Cacamerba :)

Alhamdulillah. Rezeki tahun 2012. Mudah-mudahan dilimpah kurnia lebih rezeki lagi.

Jutaan ucapan terima kasih buat penaja kami berlibur ke Jakarta. Mudah-mudahan Allah murahkan rezeki anda-anda. Pada yang belum ditaja jangan jeling-jeling..doakan saja semoga akan ditaja jugak pada masa akan datang.

Bukan niat untuk 'show off' atau merahsiakan tapi saya berpegang pada janji. Biar pecah di perut jangan pecah di mulut. Saya tahu ada kata-kata sinis..tapi yelahkan...mulut manusia..mana bisa kita tutupi. Tadah jelah...Saya percaya ada rezeki anda di masa akan datang. Mungkin kali ini rezeki saya..insyaAllah rezeki kamu semua akan menyusul selepas ini. 
Kota Jakarta yang sangat padat..sampai bawah jambatan pun ada rumah..kalau kita kat sini bawah jambatan mesti Mat Pet...
Sekitar jualan kaki lima...
Percaya atau tidak? Kambing-kambing pun ada jual kat kaki lima tau...lelong!lelong!
Kalau kita ada 7 Eleven..dorang pun ada gak..
dorang ada Indo Maret tapi kita takder Malaysia Mart kan..yang ada Kedai 1 Malaysia..
Disebabkan teruja sangat ngan kaler merah ni..suruh bos snap...samer kaler ngan baju..hehehehe

 Orang sibuk suruh amik gambar..bos pun sibuk possing sebab diapun pakai baju merah..hehehehe

Dah nak balik Malaysia...
Saya yang konon-konon ketua rombongan..bukan per..siap kumpul semua pasport..nanti boleh berbagi kilogram beg masing-masing...takut lebih muatan...
Good Bye Jakarta...

Balik dari Jakarta, Big Bos No. 1...terus bagi hint trip untuk tahun depan plak. Lagi jauhhhhhhh...katanya....semangat!semangat!....hehehehehehe..InsyaAllah jika ada rezeki.



12 ulasan:

- dieyana - berkata...

mak oi, padatnya jakarta eh...

ermm, moga dieyana pun ada rejeki jalan2 macam alin juga... insya-Allah...

.: iEyLa :. berkata...

bestnyerr.... :)

..::SangRatoo::.. berkata...

wah syoknyeee..takpela..rezeki masing² kan..ada cepat adaa lambat..have a nice day :)

Anne berkata...

Seronoknyer :)ada jumpa cowok2 yg ganteng2 mcm kat sinetron Indon tu tak?

yangyuyu berkata...

bestnya jalan2...:)

kakchik@ella berkata...

i love jakarta. shopping, food, entertainment, pusat-pusat hiburan ... meletopsss!!

Hanis Azla berkata...

semoga terus dimurahkan rezeki hendaknya.. bestnya jalan2 ke jakarta.. sure banyak shopping kan.. akak tak pernah sampai jakarta lagi..

munna berkata...

Bestnya.... siapa nak jadi penaja munna agaknya...

Chenta Eyfa Najibrz berkata...

wahhh best bangat ko lin..nak ekoottt gak

Liza Razak berkata...

mak aii padat sungguh jakarta tuh..rase bersyukur jadi org malaysia :) btw,akak ni macam anak dara la..solid lagi

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty berkata...

wah bestnya pergi bercuti tajaan HEHE


td sy tgk blog cake awak..suka tgk :)

ziana berkata...

Rezeki masing-masing Lin, jangan lupa buah tangan utk diorang..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...