KAMU YANG SUKA SAYA

08 November 2011

JJCM @ Kluang Station

Sambungan lepas meronda One Utama, perut berkeroncong. Disebabkan Encik Suami dapat "B"so kami boleh suruh dia belanjer makanlah. nampak Kluang Station..kami singgah makan kat situ.

Balqis memang suka jenis kopitiam ni sebab makanan feveret dia ada kat situ.

Pilih apa yang nak makan...Babah belanjer..Ngeh!Ngeh!
My Chenta Hati :)
Muka tak sabar tunggu makanan...
Nasi Lemak Buah Bidara :) feveret Balqis.
Pesanan saya :) Diet!
Makan dah tak toleh kiri kanan..
Qayyum makan Chicken Wing..
Kiter ngeteh dulu!
tak sah! kalau takder 2 orang tue nih....

Alin Marlini : memang tak reti bab amik gambar makanan..

7 ulasan:

ziana berkata...

nyum..nyum.. sedapnyer Lin... Gambar Berdua tu gambar wajibbbbb

.: iEyLa :. berkata...

yang baju hijau tu sape plak kak??

munna berkata...

bestnya pow babah ye.....

LydSunshine berkata...

Amboi, dah besar anak dara dia.. :). Roti bakar tu yg paling best.

adarnadzmie berkata...

alin.. sedapnya tgk nasi ayam buah bidara tu... ayam besar...
alin diet yer... hehe

miloais berkata...

comel anak2 uols!
suka tengok gambo2 depa ni!

eni osman berkata...

sedapnya nasi lemak dgn roti bakaq tu...he he...yg last tu mmg gambar wajib tu....penyeri majlis....:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...