KAMU YANG SUKA SAYA

21 Oktober 2011

Idam Anak Kembar

Assalamualaikum para sahabat saya yang saya kasihi. Semoga awak-awak semua sihat sejahtera dan murah rezeki...


Mari saya kenalkan anak buah terkini saya...



Aqilah & Adilah...berusia 5 bulan. Anak kakak Encik Suami saya. 

Keturunan kembar dari belah suami dia. So..kami takder can nak dapat anak kembarlah...hik!hik!

15 ulasan:

.: iEyLa :. berkata...

hikhik..tembam nye...
teringin nk ade anak kembar bile dh kawen t..huhu

ummiarissa berkata...

saya pun mengidam anak kembar..dah 8 kali mengandung takde chance langsung kembar dalam perut..he he heboleh ke cuba lagi?

p/s:macam mana nak ada..takde keturunan kembar pun kami berdua...

LydSunshine berkata...

Bestnye dpt kembar. *pun bercita-cita utk dpt kembar.

Ati Masrif berkata...

kak ati pun teringin sgt
nak anak kembar ni

ada sahabat baik kak ati
dapat anak kembar tak seiras

tapi kak ati nak yg seiras
mcm tu ...kiutlah :)

cinonex coreyan berkata...

suke kembar..tapi x ade keturunan kembar pun..hehe

munna berkata...

munna mmg teringin nak dpt anak kembar....

cik panadol berkata...

comelnye....haaa pasni mane tau akak ade rezeki pulak nk dpt kembar kan... :)

ziana berkata...

Lin, yg sebelah kanan tu awat muka cam tension jer..

miloais berkata...

comel beb!

tak jugak kan???
itu semua kuasa Tuhan beb...
kalo tak de permulaan... mana mungkin ada seterusnya... betul tak???

Mr AnOnymOUs berkata...

amin_^)

Cik Sue berkata...

Tembamnya baby...grrrmmm rase nak picit2 pipinya...Doa2 byk2 InsyahAllah...

dela berkata...

amboi... come... teringin punyai anak kembar... :)

My Little Diary berkata...

best tu...kembar...

abah khalisha berkata...

wah kembar..abah teringin nak ada anak kembar tp fikir balik jenuh juga nk jaga..hehehe

MrS. F!zA berkata...

syiok tgk baby twin..kdg2 terfikir tringin jgk..hihihi

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...