KAMU YANG SUKA SAYA

20 September 2011

MARLINI GROUP

Sungguh tidak disangka-sangka..rupa-rupanya banyak jugak orang yang bernama seperti saya MARLINI.Mulanya saya di invite oleh rakan Mukabuku Namaku Marlini.

Dan semenjak itu, terciptalah MARLINI Group. Rasa bangga, teruja, seronok..segala macam rasa bahagialah..tak sangka.



Selama ini memang saya malu dengan nama sendiri..selalu cakap ngan mak abah..naper tak bubuh nama best-best ckit...huhuhuhu...ada yang kata nama saya cam India..cam Hindustan..cam Indon pun ada gak..(aku Jawa ok). Selalunya dorang akan sebut Malini...terutama bos saya tu...Malini mana?Malini mana?^_^ Dorang selalu tinggalkan perkataan R.

Tapi saat ini saya sangat bangga dengan nama saya..terima kasih buat teman-teman yang sama nama dengan saya. Keep in touch. Moga-moga satu hari kita pasti bertemu.



8 ulasan:

.: iEyLa :. berkata...

hikhik..kelakar la akak ni...
best nye ade group sume name marlini..
nk join leyh??huhu

Alin Marlini berkata...

boleh jek la..kena tukar nama duluala...hehehe

ziana berkata...

Ish tak apa Lin, tu kan nama jer..bersyukurlah sekurang-kurangnyer ada nama..ishhh akak pun nak group camni la

abah khalisha berkata...

wah ada group sendiri tu..hehehe..abah marlini..ok gk ke..hehehe

munna berkata...

wah...ada group nama marlini ye... bestnya...

eni osman berkata...

seronoknya ada group sendirikan....sedap apa nama tu...baca cerita alin..teringat kisah kak eni mcm tu juga...sampai nak tukar nama la...cuma satu ...kadang2 perasan nama tu kita sorang saja yg ada...he he...rasanya nak cari juga la org yg nama sama...nak juga buat group...:)

norh berkata...

sedap la nama marlini ni..

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ berkata...

bangga dengan nama anda...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...