KAMU YANG SUKA SAYA

11 Mei 2011

Duit Tabung Untuk Korang dari Alin Marlini

Hari ini hari Rabu. Hari kemalasan. Hari ini hanya berjalan-jalan di laman blog korang jek sambil klik2 tabung korang. Tak salah rasanya tolong tambah duit poket korang kan? 

Citer bab Nuffnang ni..setiap Isnin aku mesti buka akaun Nuffnang aku. Tapi rasa nak nangis jek bila tengok RM tu tak bertambah-tambah. Bukan niat dihati aku berblogging semata-mata inginkan duit jek. Bukti keikhlasan aku..hampir 1 tahun aku mengetahui apa itu Nuffnang? 2 tahun kemudian baru tergerak nak ligan betul-betul Nuffnang ni..dan kini dah dekat 3 tahun..Nuffnang aku camtu gak. Buktinya? Aku malas...hahahahaha..padan muka aku kan...

Untuk menebus kemalasan aku tu..aku putuskan nak berjalan-jalan di laman blog korang dan aku tolong masuk duit dalam tabung korang. Betul. Sungguh. 

Alin Marlini : Kalau rajin klik tabung aku jugak. Nak beli iPad untuk Qayyum.^_^

13 ulasan:

...mommy jue... berkata...

try la masuk churp2 pulak... nie lagi senang nak dapat income.. yang penting kene usaha lebih..

Sofya berkata...

rasanya tabung alin dah nak penuh kot... nt kita tolong2 masukkan k

Zura berkata...

ingatkan ada contest..:D

kasihredha berkata...

ok, akak dah klik..
nanti InsyaAllah akak akan klik lagi.

Akak pun tengah berangan nak beli ipad 2 ni...tapi alangkan bagus jika incik suami yg belikan unk akak...hihi...*ayat mengharap*

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine berkata...

hahaha.. tau xpe kak.... nuffnang saya pon cam tu jerk dalam 3 bulan ni :)

Nieza Ishak berkata...

klik klik ipad ... hihihi.

payah gak nak isi duit tabung alin.

sLeepIng beuty berkata...

hehee.. intan lagi tak tau bab2 ni ...

munna berkata...

WAH..MEH MUNNA ISI TABUNG IPAD QAYYUM

bunga berkata...

bunga pun dapat llagi..hee

zahidah dihaz berkata...

saya punya nuff pun tak naik2...sekarang ni aktif promote churp2, says, ipanelonline, heartbeat, advertlet...heheheh

New Entry: Two more day, time to fly

Reen Tart Nenas berkata...

betul2. nuffnang tak naik sgt.

alin berkata...

hee~~alin da curang dgn nuffnang da kak alin...da start bercinta ngan advertlets..:D

eni osman berkata...

salam alin...kak eni pun dah lama pasang iklan nuffnang...tapi tak reti nak promote juga...he he...tgk org pasang kita pun pasang...tak bergerak langsung...tak pa...sat gi kak eni tolong klik support alin ok....sapa sapa nak kak eni tolong klik utk duit tabung mai inform dkt blog kak eni ...ok...xoxo...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...