KAMU YANG SUKA SAYA

10 Mei 2011

Bila bos tiada di opis


Bila Bos tiada di pejabat
Staff boleh berjimba-jimba
Boleh lebihkan masa bersama Facebook
Boleh cari idea untuk blog
Boleh chatting lama-lama di Yahoo Messenger
Boleh borak lama-lama di talian
Tapi……….kerja tetap kerja…….
                                 

9 ulasan:

ziana berkata...

Hai Lin, No tepon Boss masih yg lama ker? Kejap lagi akak call kan? He..he.. Tapi masalhnyer akak pun dah tak der no tepon diorang..Slamat gitu...

munna berkata...

wah! bestnya bos takde.... layan semuanya...

Alin Marlini berkata...

Kak Ziana...hehehe..dah tukar...

Munna : susah tau nak tunggu saat2 keemasan nie..

Yan berkata...

ni yg aka risau dn staffs kat keda ni...

hee

Rozali berkata...

Assalamualaikum Alin

amboiii
bersuka ria anda semua yerr

Wassalam

Liza Razak berkata...

dulu mase bekerja...bila bos tak de mmg seronok gile!! sbb bos garang !!

Made Budi berkata...

hahaha.....kalau begitu Bosnya jangan suruh kerja, diam saja dirumah atau suruh sakit terus, jadi kerjanya tidak tegang....hahha..."serius tapi santai". Happy Blogging ya

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine berkata...

saya pon suka kalau bos xde.... suatu suasana yang cukup tenteram.. tapi selalunye saya setelkan kerja dulu baru berjimba2 :)

juanita berkata...

hehehe....bos ada ke xde ..keje tetap keje :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...