KAMU YANG SUKA SAYA

28 Mac 2011

Walaupun jauh beribu batu


Walau saya jauh beribu-ribu batu...hati saya tetap di Malaysia...
Tak pernah saya lupakan mereka-mereka di Malaysia...
Saya rindukan Encik Suami saya..
Saya rindukan anak-anak saya..
Saya rindukan Mak ngan Abah saya..
Saya rindukan adik-adik saya..
Saya rindukan makanan-makanan di Malaysia terutama Nasi Lemak & Roti Canai..
Tunggu saya pulang yee....

8 ulasan:

Fieza79 berkata...

oo di mana sekarang ni...di indoesia yaa..hehee

topimagine berkata...

jangan lupe bawak ole2 untuk saya k.. hehe

suzie shazana berkata...

wah jalan2 yer kak sronok tu...he..he...
apa lg leh le tambah koleksi magnet kat peti ais tu he..he...

Nadia Mashuri berkata...

jgn lupa beli buah tgn..
=)

Rozali berkata...

Assalamualaikum Alin

sesekali berjauhan
menambah kemesraan

Wassalam

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) berkata...

walau jauh mana kita pergi mana sama dgn malaysia tercinta kan??

kakchik@ella berkata...

Eh .. kat Jakarta pun ada nasik lemak la arlin.

apple hijau berkata...

cepat lah balik....

he he

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...