KAMU YANG SUKA SAYA

04 Mac 2011

Entri khas buat adik-adikku...

Aku ada 3 orang adik beradik jek...semua pompuan. Dulu masa kecik-kecik kamiorang selalu mintak kat mak adik lelaki. Tapi mak takmo kasi...hehehehehe...

Aku anak sulung tapi macam yang last pulak sebab aku ketot sikit dari adik-adik. Yang kedua adiktengahku Maziah @ Azie. Umur 28 tahun. Dah berkahwin. Yang ketiga adikkecikku Murni @ Moon. Umur 24 tahun. Belum berkahwin. Beza umur kami adik beradik 4 tahun sorang.

3 kerat jelah adik beradik aku. Sikit kan? Anak aku pun 2 orang..sikit jugak kan?huhuhuhu...

Aku rindu zaman kanak-kanakku bersama-sama adik-adikku. Rindu masa main masak-masak atas katil 2 tingkat. Rindu masa main mak-mak kat rumah lama kita. Rindu main teng-teng. Rindu main kurek kundi. Rindu main kedai-kedai. Habis semua daun pokok rambutan, pokok puding, pokong belimbing mak kita petik untuk dijadikan duit tipu-tipu.


Aku sayangkan adik-adik aku walaupun kekadang aku agak garang ngan korang tapi segarang-garang aku..korang lagi garang ngan aku kan...hehehe...


14 ulasan:

topimagine berkata...

hai kakak ipar... haha

Alin Marlini berkata...

Top : Aikkkk...hehehe

Qaseeh Tolia berkata...

ish ni kalau Bernard Chandran tengok, mesti dia mbik engkorang jadi model la Lin

ieda berkata...

samalah kita...3 beradik semua pompuan.tapi akak anak bongsu.

kasihredha berkata...

nampak alin yg paling muda antara adik2 yg lain
org kecik selalu awet muda kan alin :)

Rozali berkata...

Assalamualaikum Alin

moga adik bungsu tu cepat bertemu jodoh

Wassalam

Alin Marlini berkata...

Kak Zian : kakakakaka...blh gak tu..

Kak Ieda : sib baik ada anak lelaki

Kak Kasih : i like ...nmpk muda tu..

Abg Rozali : amin

~najwa~ berkata...

yg sulong tu nampak muda dan rampingsss...pewitt!!

.: iEyLa :. berkata...

huhu..samelah kite de 3 beradik pmpuan je..hehe..
adik akk same umo ngn ieyla la..hehe

diana berkata...

teringat bini2 3 abdul..
hehhee

munna berkata...

nampik Alin awet muda lah dari adik.. apa rahsia...

Sasa Al-Sharif berkata...

apa kbr kak ipar? kirim salam dgn adik yg kat tengah

Alin Marlini berkata...

Najwa : takder rahsia memang kerempeng...hihihi..blm ms nak besar lagi

Munna : mekacih...sb kurus kot..

Diana : 3 abdul...hehehe

Sasa : Yg tgh sudah kahwinlah..yg baju merah tu ok lagi..hehehe

Fieza79 berkata...

fieza pun 3 beradik jgk suma pempuan...jarak dgn kakak 2 tahun...dgn adik byk tahun..tp ttp nmpk sebaya jgk...fieza pun plng ketot antara ketiga nya hehee..

sonok kan nmpk sebaya je suma..mcm kwn2 pulak...saiz pun lbh kurang je..mesti rapat sgt2 ni...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...