KAMU YANG SUKA SAYA

21 Februari 2011

Pengunjung Bertuah Alin Marlini 3333!

Alin Marlini mencari Pengintai bertuah yang bernombor 3333
~Entry Pelekat sampai ada pemenang~


 Aku rasa macam nak bagi something kat kamu-kamu diluar sana yang sentiasa dan tidak pernah jemu baca blog comey aku ni..

Aku cari pengunjung bertuah yang bernombor
 
Tiga Ribu Tiga Ratus Tiga Puluh Tiga
3333


Korang boleh usher-usher kat sidebar Yang Mengintai tu ek. Manalah tau ada yang mengena ker....

Sapa yang bertuah sila printscreen sidebar Yang Mengintai berangka 3333 & emailkan kepada

are_lyn79@yahoo.com

Hadiahnyer...salah satu hobi aku...ngeh!ngeh!ngeh! 

Selamat Mencuba kawan-kawan!!!

19 ulasan:

Anne berkata...

wahhh!! ada contest ye. kena jenguk selalu nih :)

Sricahaya berkata...

waa...sapa la yg bertuah ni yerk..nak try capture la..hehe

Alin Marlini berkata...

Anne : jenguk jgn tak jenguk
Sricahaya : try jgn tak try

munna berkata...

wah! kena intai selalulah nampaknya ni...

Sofya berkata...

banyak angka lagi tu..
sapa yang bertuah ekk..

Alin Marlini berkata...

munna & Sofya : sila-silakan mengintai..

albalang berkata...

ni yg nak kene slalu chekidot ni.. teruskan usaha bg contest bebyk ye :)

~~@lyci@~~ berkata...

hmm.. kena jenguk slalu kat sini ni.. mn tau, tetibe terkena lak kan hehe.. salam jumaat utk tuan blog ;)

Farhana Sahri berkata...

oooooo....kne jenguk salu la ye..ehhee..ok

Alin Marlini berkata...

intai jangan tak intai alycia & farhana

topimagine berkata...

huhuh.. seratus lebih lg... kena selalu intai ni... ;)

.::cintabungablogspot::. berkata...

hehehe, lg kene ngintai slalu nie... huhu :P

Nurfazilah Cipa berkata...

cipa dtg ni..smbil2 tgk mne tau betuahkn..huhuhu~em,,ngn bwk awrd ni..amek k??

http://nurfazilaharsat.blogspot.com/2011/02/award-utk-sume-follower-cipa.html

| cik azeya | berkata...

kenape bukan saye?
tape2

sok saye dtg lagi

hehe

rATu kEBaYA berkata...

menarik ni.. sikit lagi nak sampai ke angka tu

Nurfazilah Cipa berkata...

ala..telepas pulak..:) 3339..:'(

Sofya berkata...

alin sapa yang bertuah tu...
saya selalu masuk tapi selalu lupa nak tengok angka tu...tapi nak gak tahu sapa blogger bertuah tu

Sofya berkata...

alin sapa yang bertuah tu...
saya selalu masuk tapi selalu lupa nak tengok angka tu...tapi nak gak tahu sapa blogger bertuah tu

Sofya berkata...

alin sapa yang bertuah tu...
saya selalu masuk tapi selalu lupa nak tengok angka tu...tapi nak gak tahu sapa blogger bertuah tu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...